.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn nieuwe simkaart niet activeren?

  • 23 January 2016
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Badge
Hallo, hallo,

Een nieuwe simkaart binnen met een mooi kaartje. Maar..... bij instellingen op de website vind ik helemaal niet de functie ''activeer je nieuwe simkaart''. Ook is er geen andere manier om het wel te doen. Het is er gewoon niet. Dus inmiddels ben ik een week verder en heb nog steeds geen bereik : (.
Deze vraag is eerder gesteld en daarop plaatste ik ook een reactie, maar heb tot nog toe geen reactie.
icon

Beste antwoord door Estelle 24 January 2016, 10:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Dirrrk,

Wat leuk dat je je simkaart binnen hebt. Deze kan je inderdaad nog niet activeren. Dat komt doordat je aansluiting geblokkeerd is vanwege een negatief tegoed. Wij zijn je eenmalig tegemoet gekomen tot een tegoed van €0,00. Als je via Mijn Simyo je beltegoed opwaardeert tot een positief tegoed, dan kun je je simkaart activeren. Dat kan via Instellingen > Simkaart.

Laat je me even weten of het uiteindelijk gelukt is?

Groetjes,
Estelle

Reageer