.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met het netwerk?

  • 4 January 2017
  • 29 reacties
  • 930 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ruud Verdouw,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat dit probleem zich vorige week ook voordeed. Toen is er een reset uitgevoerd, waarna alles weer goed werkte. Het is niet de bedoeling dat je elke week een reset nodig hebt, maar ik ga toch nog één keer een reset voor je uitvoeren. Hiermee meld ik je aansluiting opnieuw aan op het netwerk. Als het probleem daarna weer optreedt, stuur ik je gratis een nieuwe simkaart toe. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Alles hoort dan weer naar behoren te werken.

Hou je ons op de hoogte?

@ Raytje, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
:8

Elke provider kan een simkaart hebben die "haperingen" vertoond. Kosten worden echt wel vergoed als dit buiten de schuld van de klant is.

Zou eerst gewoon even de reactie van Simyo afwachten 🙂
Badge
Hoi Franswon,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de kruisproef gedaan en zag op allebei de telefoons: Niet aangemeld bij netwerk. Dus hoeft het niet zo te zijn dat de simkaarten niet goed zijn maar dat ze niet meer zijn aangemeld.
Dus vind ik dat de simkaart weer gereset moet worden. Een nieuwe simkaart kan ook, maar dan wel gratis. Want als ik er voor moet betalen ga ik naar een concurrent die geen haperende simkaart levert.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ruud Verdouw,

Het lijkt er sterk op dat er toch iets mis is met je simkaart. Om hier meer zekerheid over te krijgen kan je een zogenaamde kruisproef doen. Jouw simkaart in die van een andere simlockvrije telefoon en die andere simkaart in die van jou.
Met deze test kan vastgesteld worden waar het mis gaat, doet jouw simkaart het in de andere telefoon ook niet en die andere in jouw telefoon wel dan is het de simkaart.

Op Mijn Simyo op deze website kan je in dat geval een vervangende simkaart aanvragen.

Laat je even weten he de test verlopen is?

Reageer