.

Beantwoord

Waarom kan ik alleen noodoproepen doen?

  • 5 May 2017
  • 9 reacties
  • 301 Bekeken

Ik wil gaan bellen met mijn nieuwe kaart, maar krijg steeds de melding Alleen noodoproepen
icon

Beste antwoord door franswon 5 May 2017, 17:04

Bekijk originele reactie

9 reacties

Simkaart geactiveerd? Dat lees ik namelijk niet.
Ja, was al gebeurd. Maar het is opgelost, ik heb de telefoon uit gezet en toen weer aan en het werkt nu.
Hallo,

Ik krijg dit ook steeds te zien. Na aan en uit doet die het weer en na een poosje weer noodoproepen. Dit nog nooit meegemaakt Is er ergens een storing??

groet,
Klaas Mol
Bunschoten
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Klaas Mol.

Ik weet niets van een storing in Bunschoten, heb je al geprobeerd om een kruistest te doen, dus jouw simkaart in een andere, simlockvrije, mobiele telefoon en die andere simkaart in jouw telefoon?
Hiermee kunnen we zien of het aan het toestel of de simkaart ligt.
Laat je ons weten of dit een aanwijzing geeft?
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie. Uit hoeveel cijfers bestaat de simcode ?
Reputatie 7
Badge +9
De code voor de simkaart bestaat normaal uit 4 cijfers, Als je deze code niet gewijzigd hebt vind je deze terug op Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart
Hallo, ik heb de simkaart omgewisseld en teruggezet. Nu werk het weer goed. Waarschijnlijk moest het een nieuwe verbinding maken. Ik had het toestel alleen laten nieuw laten opstarten. Dat ging niet goed. Helemaal aan en uit + sim eruit was op dit moment de oplossing.
Bedankt voor de snelle reacties.
groet,
Klaas
Reputatie 7
Badge +9
Fijn dat het opgelost is, fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Fokkelien en Klaas Mol,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat jullie allebei eventjes geen gebruik konden maken van de aansluiting! Het werkt wel eens om het toestel uit- en aan te zetten, en anders om het simkaartje eruit te halen en dan weer terug te plaatsen. Zodra je je telefoon dan weer aanzet, dan wordt er om je pincode gevraagd. Die bevat vier cijfers, en kun je terugvinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.

Ik ben blij dat het intussen allemaal opgelost is 😃 Laten jullie het weten als er andere vragen zijn?

@ Ray en Franswon, dank voor de hulp, toppers!

Groetjes,
Jihane

Reageer