.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart opeens geblokkeerd?

  • 10 May 2015
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Badge
Ik kom er vanmorgen achter dat ik niet meer kan bellen (de bekende robotstem met u bent om administratieve redenen afgesloten). Op Mijn Simyo staat dat mijn simkaart is geblokkeerd. Kan dit opgelost worden zonder dat ik een nieuwe sim nodig heb, want ik ben namelijk vandaag op vakantie gegaan?

Ik ben wel benieuwd naar de oorzaak, want mijn internetbundel is vannacht afgeschreven en mijn tegoed automatisch opgewaardeerd en ook heb ik gisteren op Mijn Simyo gekeken naar de mogelijkheden voor een abonnement (uiteraard niets doorgezet vlak voor de vakantie). Toen heb ik de blokkering overigens niet zien staan.
icon

Beste antwoord door Ernst 12 May 2015, 12:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Kan het zijn dat er nog een open staande factuur is?
Badge
Hij doet het nu weer, maar ik ben wel benieuwd wat het was. Ik moest nog wel mijn toestel herstarten.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Quincy5, welkom op het Simyo forum :)

Je bent inderdaad even eenzijdig geblokkeerd geweest. Dit was onterecht (excuses daarvoor) en je bent inmiddels inderdaad gedeblokkeerd.
De reden was dat er een opdracht twee keer gegevens werd en het automatisch deblokkeren daardoor 'in de soep liep'.

Dit is iemand van onze IT afdeling opgevallen en die heeft toen direct je aansluiting gedeblokkeerd.

Fijne vakantie!


Raytje, dank je voor het meedenken, al ging het om een Prepaid 😉

Reageer