Skip to main content
antwoord

Waarom is mijn simkaart bij het starten van het abonnement geblokkeerd?

  • December 4, 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Hallo, vandaag heb ik de mijn toegestuurde sim-kaart geactiveerd, mijn vorige abo is beëindigd (geen bereik meer te zien op telefoon) en dus sim-kaart omgewisseld. Helaas geen verbinding en ook op mijn Simyo is te lezen dat de kaart geblokkeerd is. Vraag is hoe dit nu kan en belangrijker hoe dit opgelost kan worden.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@JikkeK,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de simkaart vanochtend is geactiveerd. Als het goed is moet nu alles werken naar behoren.

Laat je nog even weten of alles goed werkt? 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • December 5, 2024

Hoi ​@JikkeK,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de simkaart vanochtend is geactiveerd. Als het goed is moet nu alles werken naar behoren.

Laat je nog even weten of alles goed werkt? 

Groetjes,
Amy