Skip to main content

.

Vanwege administratieve redenen is mijn simkaart buiten werking gesteld. 

Ik heb m'n telefoon uit en aan gezet,pukcode ingevoerd, simkaart verwijderd maar niks helpt. 

Wie weet wat te doen? 

Hallo @J.B. check deze post eens: https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/faq-ik-kan-om-administratieve-redenen-niet-bellen-wat-betekent-dit-3328

ik vermoed dat een van deze genoemde punten de reden is van je ‘afsluiting’.


Hallo J.B!

 

Welkom op het Simyo forum!

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie al wat er aan de hand is. Je beltegoed is kort onder de 0 euro gekomen. Dit kan je ook zien bij je verbruik op Mijn Simyo. Dat kan als een sessie te lang duurt en je te weinig beltegoed hebt. Voor nu heb ik je aansluiting gedeblokkeerd. Je hoeft alleen je toestel opnieuw op te starten om weer te bellen en internetten zoals je gewend bent. 

Reageer gerust als je nog vragen hebt!

 

Thanks RicoK! Die link is super handig voor als andere klanten op dit topic komen met dezelfde soort vraag.

 

Groetjes,

Ouael


Dank je voor de snelle service Ouael, het is weer opgelost! 

En RicoK ook bedankt,  was in mijn geval niet van toepassing, maar bedankt voor de moeite! 

 

Groetjes Joanne 


@J.B. , Joanne, graag gedaan. Ik zie nu mijn ‘vergissing’. Het was wat laat toen ik reageerde.


Hey Joanne,

 

Goed om te horen dat het is opgelost! 

 

@ RicoK kan gebeuren toch… :)

 

Groetjes,

Tessanne 


Reageer