Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Na een overstap naar jullie toe alleen maar problemen met de e-sim en bereikbaarheid.

Abonnement gaat volgens de e-mail in op 17-07-2023. Mooi snel! 

Oude sim afgesloten, dus ik ga de e-sim installeren. Activeren lukt niet, paar uur wachten nog steeds niet. 

Klantenservice bellen, melding wordt doorgezet naar de technische dienst. Paar uur later nog maar eens bellen want nog niks gehoord. Collega stuurt het nogmaals op en zou mij op de hoogte houden, uiteraard niks gehoord deze dag meer. Vandaag weer contact met de klantenservice want ik ben nog steeds niet bereikbaar… Krijg ik te horen dat er meer fouten zijn met de e-sim en de iPhone 14 pro dus is zo snel niet op te lossen. Er kan een fysieke sim naar me toe gestuurd worden en is er binnen 2 werkdagen (denken in oplossing) tot zo ver fantastisch.

 

Maar de reden dat ik naar Simyo stapte is voor de e-sim om dubbel bereikbaar te zijn voor werk en privé. Maar nu dus al anderhalve dag niet bereikbaar en heb ik niet het gevoel dat mijn probleem serieus wordt genomen. 

 

Is het handig om bij het registeren / afnemen van een abonnement misschien te vermelden dat er problemen zijn met de iPhone 14 en e-sim? Want dan was ik dit probleem uiteraard nooit ingestapt.. 

 

 

 

 

Als aanvulling hierop, geen idee of dit met elkaar te maken heeft maar het bevestigen van het contract lukt ook niet, via de app lukt dit niet omdat het dus niet mogelijk is de e-sim te installeren. En via de web omgeving krijg ik de melding “Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw.”.

Hoi @Gert_Jan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt! Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wat betreft het bekende probleem met de eSIM/dualsim op de iPhone 14 verwijs ik je graag door naar dit topic die een tijdje geleden is aangemaakt. Hier wordt namelijk een tijdelijke oplossing geboden totdat het probleem is opgelost. 

Echter begrijp ik dat je de eSIM helemaal niet kan activeren en dat je het contract niet kan bevestigen. Dit kan inderdaad opgelost worden door onze technische dienst. Door de drukte kan dit helaas iets langer duren, ook hier onze excuses voor! Wel doen ze er alles aan om dit zo probleem spoedig op te lossen. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik het verzoek op een hoge urgentie doorsturen (als dat niet al is gedaan) naar onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgepakt. 

Groetjes,
Amy


Hoi @Amy,

 

Bedankt voor de reactie, ik heb je een privébericht gestuurd! 

 

Groet, Gert-Jan


Reageer