.

Beantwoord

Waarom herkent mijn Huawei P9 Lite mijn simkaart niet meer?

  • 3 October 2016
  • 7 reacties
  • 6085 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Sinds gister herkent mijn telefoon de sim kaart niet altijd meer. Als ik mijn telefoon dan uit en weer aan doe herkent hij hem weer. Dit gebeurt een paar keer per dag.
Kan ik hier iets aan doen?

Groetjes,
Iris
icon

Beste antwoord door Ilias 4 October 2016, 14:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Irisvanderkaden,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat het toestel je simkaart niet herkent. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.

Allereerst heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.

Als dit niet heeft gewerkt, kun je dan je simkaart plaatsen in een ander toestel en het liefst een ander simkaart in je eigen toestel? Aan de hand hiervan kunnen wij weten of het ligt aan de simkaart of aan het toestel. Het kan namelijk zo zijn dat de simkaartlezer van het toestel kapot is of niet meer optimaal werkt. Zo kunnen wij dit achterhalen.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Badge
Beste Ilias,

Mijn telefoon is een duelsim en simyo adviseerde om de sim even in de andere simkaart tray te proberen. in deze tray heb ik de hele dag nog geen melding gehad. Wel zoek ik nog een oplossing omdat er nu geen sd kaart in kan. Bedankt voor je tips, ik ga het zeker even proberen!

Groetjes,
Iris
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Irisvanderkaden,

Ben blij dat het nog wel werkt in de andere tray! Wel vervelend dat je geen SD-kaart geen plekje heeft nu.

Welk toestel heb je? Wellicht kan ik gaan kijken voor een oplossing. Beter is natuurlijk als je contact opneemt met de leverancier van je toestel of met een lokale telefoonwinkel. Wellicht dat zij je verder kunnen helpen.

Graag gedaan!

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi Ilias!

Heb na je vorige antwoord mij simkaart weer in de 'normale' tray gestopt en daar zit hij nu al een dag in zonder problemen! Hoap dat het opgelost is en anders ga ik zeker contact op nemen met de leverancier!

Bedankt!
Groetjes,
Iris
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Irisvanderkaden,

Graag gedaan namens Ilias. Mooi dat het nu zonder problemen lijkt te werken! Zo niet, dan kan je inderdaad het beste even contact opnemen met de leverancier.

Groetjes,
Caspar
Badge
Een week geen problemen gehad... sinds vandaag weer begonnen.... nu maar contact opnemen met leverancier denk ik
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Irisvanderkaden,

Wat vervelend dat je weer problemen hebt gekregen. Vreemd dat dit pas na een week tijd is. Je kan het beste even contact opnemen met de leverancier. Wellicht zijn zij dit vaker tegen gekomen. Laat je het weten of zij weten wat het probleem is?

Groetjes,
Caspar

Reageer