Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik na 3 dagen nog steeds geen simkaart ontvangen?

  • September 26, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Zoals de titel al aangeeft, ik heb een aantal dagen geleden mijn bestelling geplaatst en een nieuw abonnement afgesloten maar heb nogsteeds geen simkaart binnen.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Simorai,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen! 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er een nieuwe simkaart naar je wordt verstuurd. Hopelijk kan je snel gebruik maken van je aansluiting 😊.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 29, 2025

Hoi ​@Simorai,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen! 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er een nieuwe simkaart naar je wordt verstuurd. Hopelijk kan je snel gebruik maken van je aansluiting 😊.

Groetjes,
Amy