Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

  • April 2, 2024
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Beste antwoord door Amy

Hoi @Youza162,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door onze klantenservice en er een nieuwe simkaart voor je is aangevraagd. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 3, 2024

Hoi @Youza162,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door onze klantenservice en er een nieuwe simkaart voor je is aangevraagd. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • April 3, 2024

Beste Amy,

Ik heb de simkaart net op de post gekregen.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • April 3, 2024

Beste Amy,

Ik heb de simkaart net op de post gekregen.

Fijn om te horen dat je simkaart inmiddels terecht is!


  • Beginner
  • July 12, 2024

Ik heb geen

Simkaart ontvangen van Simyo.

Ben telefonisch onbereikbaar 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 12, 2024

Hoi @Joop60,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen simkaart binnen hebt gekregen!

Ik zie op je aansluiting dat je de simkaart deze week al binnen zou moeten hebben. Helaas komt het wel eens voor dat de simkaarten kwijt raken bij de post 🙁. Onze excuses voor het ongemak.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, adresgegevens en e-mailadres? Ik stuur je dan graag een nieuwe simkaart zodat je zo snel mogelijk weer telefonisch bereikbaar bent.

Groetjes,
Roeqajja