.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

  • 2 April 2024
  • 5 reacties
  • 23 Bekeken

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Amy 3 April 2024, 12:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Youza162,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door onze klantenservice en er een nieuwe simkaart voor je is aangevraagd. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy

Beste Amy,

Ik heb de simkaart net op de post gekregen.

Reputatie 7
Badge +6

Beste Amy,

Ik heb de simkaart net op de post gekregen.

Fijn om te horen dat je simkaart inmiddels terecht is!

Ik heb geen

Simkaart ontvangen van Simyo.

Ben telefonisch onbereikbaar 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Joop60,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen simkaart binnen hebt gekregen!

Ik zie op je aansluiting dat je de simkaart deze week al binnen zou moeten hebben. Helaas komt het wel eens voor dat de simkaarten kwijt raken bij de post 🙁. Onze excuses voor het ongemak.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, adresgegevens en e-mailadres? Ik stuur je dan graag een nieuwe simkaart zodat je zo snel mogelijk weer telefonisch bereikbaar bent.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer