Skip to main content

.

Elke dag heb ik geen service Simyo.

Ik heb een prepaid e-simkaart voor mijn iphone i.v.m. werk en privé

Oplossing: Simkaart → Netwerk → Automatisch aan/uit of mijn mobiel aan/uit.

Ik heb vervolgens weer (voorlopig) bereik.

Echter heb ik geen zin om elke dag deze handelingen te doen!


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Aha iPhone 14 er zijn meerdere mensen met dit probleem en inmiddels bekend bij Simyo

een moderator gaat nog reageren.


Hoi @EwoudVermeulen,

Bedankt voor je bericht. Dit lijkt inderdaad op het probleem wat op dit moment speelt bij de iPhone 14. Zie dit topic

Uit het bericht kan ik nog niet opmaken om welk type iPhone het gaat. Zou je mij een privébericht willen sturen met het model iPhone en iOS versie? Dan kan ik jouw 06-nummer ook meenemen in het onderzoek!

Bedankt voor je reactie @Ron H.

Groetjes,
Amy


iPhone 14 stond in zijn profiel vandaar mijn reactie😃


Vandaar! Dat was mij nog niet opgevallen. Bedankt voor de tip! @Ron H 


Reageer