.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service?

  • 19 October 2017
  • 9 reacties
  • 1013 Bekeken

Al 1,5 dag geen service, er staat "geen service - simyo"
Al meerdere keren opgestart, simkaart eruit gehaald, netwerk gezocht etc.
icon

Beste antwoord door Ray 19 October 2017, 11:28

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Susannah,

zou je iets meer informatie kunnen geven.
Heb je pas een nieuwe Sim/aansluiting bij Simyo?
Heb je je Simkaart al geactiveerd?
Is het alleen bij jouw huis of overal?

Groet Paul
Jazeker, komt 'ie:
Ik ben al zo'n 5 jaar klant bij jullie, dus daar zal het niet aan liggen. Het is eigenlijk overal, ik had net 1 seconden bereik buiten de deur maar dit was weer voor het eerst sinds 24 uur ongeveer. 1,5 week geleden wel een bootloop gehad (Nexus 5x) maar denk ook niet dat dat er wat mee te maken zal hebben?
@Susannah

Probeer je simkaart eens in een andere telefoon en anders om. Dat heet een kruistest en zo kan je er achter komen waar het probleem zit, telefoon of simkaart.

Is je simkaart net zo oud als jij klant bent? Dan kan het ook zo zijn dat die een laatste zucht heeft gegeven. Ik adviseer je toch een kruistest te doen.

Voor de Info: Net als ik is @PaulH ook een klant maar helpen wij graag mede klanten. Ik zeg dit omdat je jullie schreef in reactie op Paul. :D

Simyo medewerkers zijn als moderator herkenbaar.
Ja, daar dacht ik ook aan maar heb geen extra telefoon tot mijn beschikking. Ik ga even wat vrienden vragen (student op kamers) en laat het daarna wel weten
Bij een onafhankelijke telefoon winkel kunnen ze je ook wel helpen mochten er geen studenten beschikbaar zijn die je kunnen helpen.
Het blijkt dat het waarschijnlijk aan mijn telefoon ligt. Bedankt voor jullie hulp!!
Reputatie 5
Badge +6
Ah Susannah,

Fijn dat je het probleem hebt gevonden.
Bootloops op je telefoon zijn al helemaal niet chill. Ik heb het ook 1 keer gehad.
Gek dat daarna toch nog fouten zijn overgebleven.
Hopelijk kun je snel weer bereikbaar zijn.

Groet Paul.
Bedankt voor de terugkoppeling..
Reputatie 7
Badge +10
Hi Susannah,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ah, wat onhandig dat je geen netwerkverbinding kunt maken. Slim dat je een kruistest hebt uitgevoerd! Ik heb voor de zekerheid nog even een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee worden de instellingen opnieuw aangemeld. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Ik hoop dat dat toch nog werkt! Hou je me op de hoogte?

@ Paul en Ray, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer