.

Beantwoord

Waarom geeft de pincode die eerst wel werkte, nu ineens een foutmelding?

  • 25 July 2015
  • 3 reacties
  • 661 Bekeken

Ik heb drie keer mijn pincode ingegeven daarna is het toestel geblokkeerd. Heb helaas mijn pukcode ook niet kunnen vinden. Daarna heb ik op mijn Simyo gekeken en daar staat een ander kaartnummer een niet werkende pukcode en een pincode die ik niet ken. Wat kan hier gebeurd zijn en belangrijker. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Ali 27 July 2015, 14:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het beste is geduldig w88 op de moderator.
Reputatie 7
Badge +9
Ben je pas van simkaart gewisseld?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gerrit Heuvel,

Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.

Vreemd dat je pincode niet wordt geaccepteerd. De gegevens op Mijn Simyo zouden correct zijn. Je hebt de simkaart sinds juni van dit jaar in gebruik. Daar is dus niets mis mee.

Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd voor je aansluiting. Je mag je telefoon even opnieuw starten om na te gaan of je simkaart nu wel wordt herkend. Omdat je drie keer een verkeerde pincode hebt ingevoerd kan er gevraagd worden om je pukcode. Deze zal ik in een privébericht naar je toesturen.

Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Je had gisteren, ik denk uit paniek, een nieuwe simkaart besteld. Deze is vanochtend verstuurd waardoor annuleren niet meer mogelijk is 😞 Je kan de simkaart het beste bewaren voor wanneer je deze echt nodig hebt :)

Geef je even aan of het gelukt is met de reset?

@Friesian en de leon, bedankt voor het meedenken.

Reageer