.

Beantwoord

Waarom duurt het zo lang dat mijn simkaart opgestuurd kan worden vanaf 11 sept?

  • 9 October 2012
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Enige tijd geleden bleek dat mijn simkaart retour was gegaan omdat mijn adres kennelijk niet klopte.

Deze wijziging heb ik toen aan jullie door gegeven. Daarop heb ik van jullie een bericht gehad en gegevens zodat ik
de simkaart kon 'activeren' online. Nadat ik de activering gedaan zal hebben zal ik jullie mailen, ik heb nog op de zelfde ticketnummer 222126 een melding gedaan dat dit gelukt was op dezelfde dag. Hierop zouden jullie mij de simkaart toe sturen, dit is echter nog steeds niet gebeurd en jullie zouden op 15 Oktober mijn nummer overzetten.

Kunnen jullie me zo snel mogelijk nu een keer de simkaart op sturen?Bellen bij jullie heeft toch geen zin, welke tijdstip ook, kan beter altijd een andere keer terug bellen!
icon

Beste antwoord door Wayne 10 October 2012, 15:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Berdine,

Wij hebben jouw simkaart reeds opgestuurd. Je kan deze binnen enkele dagen verwachten. Jouw nummerbehoud is nog steeds bevestigd voor 15-10 en zal op deze datum uitgevoerd worden.

Reageer