Hallo,
Ik ben al een tijdje slecht bereikbaar op mijn Simyo nummer, echter heb ik er nu pas tijd voor om hier even voor te gaan zitten.
De situatie:
- iPhone 12, iOS 17.2.1
- KPN simkaart (zakelijk)
- Simyo e-sim (privé)
Probleem:
Wanneer ik zakelijk in gesprek ben, ben ik niet bereikbaar op mijn Simyo nummer (logisch), echter wordt de beller niet doorgeschakeld naar mijn Simyo voicemail (probleem) noch krijg ik een smsje dat ik een gemiste oproep heb gehad (probleem). Ik weet dus niet dat mensen mij hebben geprobeerd te bellen op mijn Simyo nummer.
Ik heb zelf de volgende 2 ‘testjes’ gedaan:
- Met mijn zakelijke nummer mijn Simyo nummer gebeld. ik krijg dan het volgende te horen: ’piep tonen’ het door u gekozen nummer is op dit moment niet bereikbaar, probeert u het later nog eens’ en de verbinding wordt verbroken.
- Met mijn privé nummer mijn zakelijk nummer gebeld. ik krijg dan ’de gene die u probeert te bereiken heeft voicemail uitgeschakeld. U kunt geen berichten in spreken. De verbinding wordt nu verbroken’. Daarnaast krijg ik binnen 1 minuut een ‘gemiste oproep sms’.
Wie kan mij helpen?