.

Beantwoord

Waar vind ik mijn simkaartnummer?


Badge
Hallo, ik ga overstappen naar een anderen provider en heb voor het nummerbehoud mijn simkaartnummer nodig. Zij vragen om een 9-cijferig nummer, maar ik zie op de simkaart een nummer staan met een letter er in. Wanneer ik dat nummer invoer dan wordt het niet herkend. Kunt u mij laten weten wat het juiste simkaartnummer is?
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

169 reacties

Hallo, Ik heb mijn simkaart verknipt, zodat deze in een iphone 4 past, maar nu kan ik mijn simkaartnummer niet meer lezen.
Ivm een overstap heb ik echter deze nodig en ik vroeg me af of deze naar mij toe gezonden kan worden.
Badge +6
Beste moderators,

Ook ik heb mijn simkaart verkleind en heb het sn nummer van de simkaart nodig voor een overstap.
min nummer is ****
Kunnen u dit naar me opsturen?
bvd


Hoi Djkahn,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.
Badge +6
Hallo, Ik heb mijn simkaart verknipt, zodat deze in een iphone 4 past, maar nu kan ik mijn simkaartnummer niet meer lezen.
Ivm een overstap heb ik echter deze nodig en ik vroeg me af of deze naar mij toe gezonden kan worden.


Hoi JanJoost,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.
Ik heb mijn simkaart verknipt naar een microsimkaart. Zou ik mijn simkaartnummer opgestuurd kunnen krijgen?

Groet,
Badge +6
Ik heb mijn simkaart verknipt naar een microsimkaart. Zou ik mijn simkaartnummer opgestuurd kunnen krijgen?

Groet,


Hoi IetsenH,

Welkom op het forum!
Je hebt een privĂ©bericht van mij in je inbox met je simkaartnummer 🙂.
Goede avond,

Ik ben op zoek naar mijn SIM kaartnummer. Kunt u mij deze doorsturen. Mijn telefoonnummer is 06xxxxxxxx
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Martin 
Badge +8
Goede avond,

Ik ben op zoek naar mijn SIM kaartnummer. Kunt u mij deze doorsturen. Mijn telefoonnummer is 06xxxxxxxx
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Martin 


Hoi Martin van Rooden,

Ik heb je een privébericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,
Charlene
Hoi , ik gebruik al jaren Simyo maar heb nog nooit nummerbehoud ingevuld.
Daarvoor heb ik het nummer van de simkaarten ook nodig. Ik lees op het forum dat jullie die desgevraagd toe sturen.
Ik gebruik 3  simkaarten van jullie.
Mag ik ook van jullie de nummers?

groeten van Eeltsje
Ik heb een bericht gepost met dezelfde vragen, wat zijn mijn simkaart nummers, 3 stuks
Dat bericht zie ik nu nergens meer, althans geen antwoord maar misschien wil ik wel te vlug?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum eeltsje,

Het simkaartnummer van de simkaart is altijd terug te vinden op de simkaart zelf (tenzij je de simkaart geknipt hebt). Mocht dit het geval zijn, wil je mij dan een privé bericht sturen met de telefoonnummers en bijbehorende NAW gegevens en email adres? Dan kan ik de simkaartnummers doorgeven.

Groetjes,

Alex
Ik heb ook mijn simkaartnummer nodig. Kunnen jullie mij vertellen wat mijn simkaartnummer is? 
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb ook mijn simkaartnummer nodig. Kunnen jullie mij vertellen wat mijn simkaartnummer is? 

Hoi xmarjandevries, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin je simkaart nummer.
Badge
hallo

vandaag heb ik op het forum de vraag al geplaats wat mijn simkaartnummer is en tevens deklantenservice gebeld maar kom er niet doorheen
ik baal hier best van want ik maak nu wel meer kosten om simpel weg een nummer te willen weten voor mijn nieuwe provider.

Nogmaals kan iemand me helpen met mijn simkaartnummer 
alvast bedankt

mvg Bisoen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mila,

In dit topic heb ik aangegeven dat ik je een privĂ©bericht met je simkaart nummer heb gestuurd 😉
Hallo,

Ik wil graag mijn simkaart nummer achterhalen. Hoe kan ik dit vinden? 
Reputatie 7
Hallo,

Ik wil graag mijn simkaart nummer achterhalen. Hoe kan ik dit vinden? 


Op de simkaart zelf??? Ook kun je het vinden op de stukken die je destijds bij aanvang hebt gehad van Simyo!
Badge +6
Hallo,

Ik wil graag mijn simkaart nummer achterhalen. Hoe kan ik dit vinden? 


Hoi Mohammed1982,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Badge
Wil overstappen van prepaid Simyo naar Symio Abbo met nummerbehoud
Waar vindt ik het sim kaart nummer? (oude of nieuwe card?)
Krijg je dan een andere kaart?
Reputatie 7
Badge +9
Die overstap moet je regelen op Mijn Simyo. Je hoeft je simkaartnummer helemaal niet te weten. Nummerbehoud gaat vanzelf. Je houdt gewoon je oude kaart. Als aan alle voorwaarden is voldaan is de overstap binnen 2 werkdagen geregeld. Ik spreek uit ervaring!
Goedemorgen, ook ik ben op zoek naar mijn simkaartnummer! Hebben jullie daarvoor mijn telefoonnummer nodig?
Reputatie 5
Badge +11
Goedemorgen, ook ik ben op zoek naar mijn simkaartnummer! Hebben jullie daarvoor mijn telefoonnummer nodig?

Hoi deMeijer,

Het simkaart nummer staat op de achterzijde van je simkaart en telt 8 cijfers.

We hebben niet je telefoonnummer nodig, die zie ik al in je inloggegevens 😉 Ik heb je voor de volledigheid ook even een privĂ©bericht gestuurd met je simkaart nummer 🙂
Badge
Die overstap moet je regelen op Mijn Simyo. Je hoeft je simkaartnummer helemaal niet te weten. Nummerbehoud gaat vanzelf. Je houdt gewoon je oude kaart. Als aan alle voorwaarden is voldaan is de overstap binnen 2 werkdagen geregeld. Ik spreek uit ervaring!


Bedankt Scotsman
Badge +6
Bedankt Scotsman

Hoi Connyz,

Fijn om te lezen dat de tip van Scotsman je heeft geholpen.

@ Scotsman bedankt voor je tip.
Beste, ook ik zoek mijn simkaart nummer omdat ik deze niet meer heb. Kan iemand me deze toesturen? Bedankt!

Frederic.
Badge +8
Beste, ook ik zoek mijn simkaart nummer omdat ik deze niet meer heb. Kan iemand me deze toesturen? Bedankt!

Frederic.


Hoi Fredz0r,

Ik zie dat je je vraag ook in dit topic hebt gesteld en dat je daar al geholpen bent. Kun je voortaan je vraag op 1 plek stellen? Dat houdt het forum overzichtelijk 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer