.

Beantwoord

Waar vind ik mijn simkaartnummer?


Badge
Hallo, ik ga overstappen naar een anderen provider en heb voor het nummerbehoud mijn simkaartnummer nodig. Zij vragen om een 9-cijferig nummer, maar ik zie op de simkaart een nummer staan met een letter er in. Wanneer ik dat nummer invoer dan wordt het niet herkend. Kunt u mij laten weten wat het juiste simkaartnummer is?
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

169 reacties

Ook ik heb mijn SIM-kaartnummer nodig.
Kunt u mij deze toesturen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Vr.gr. E. Kolvenbag
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer ontvangen.

M.v.g.

Jasmijn Gerritsen


Hoi J.Gerritsen,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode en geboortedatum.
Wanneer ik het bericht hebt ontvangen dan zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.


Ik heb een bericht geestuurd maar nog steeds niets ontvangen... 
Hoe kom ik aan jouw privé emailadres?
Reputatie 7
Hahaha, ik denk niet dat een moderator jou een privé emailadres van hen zal geven....🆒

Wat hier bedoeld wordt is het sturen van een PM (Private Message) of een PB (Persoonlijk Bericht). Dit zijn berichten die je buiten het zichtveld van het forum richt aan een forumlid.

In het geval van een moderator/webcarelid, ga naar een post van dit lid en 'open' dit lid en zie onder profiel de mogelijkheid tot  het sturen van een privebericht.
Badge +6
Ik heb een bericht geestuurd maar nog steeds niets ontvangen... 

Hoi J.Gerritsen,

Ik heb je privé bericht beantwoord.
Badge +6
Ook ik heb mijn SIM-kaartnummer nodig.
Kunt u mij deze toesturen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Vr.gr. E. Kolvenbag


Hoi Kolvenbag,

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode en geboortedatum.
Wanneer ik het bericht hebt ontvangen dan zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.
Hallo Simyo,

ik probeer jullie te bellen (maandagmiddag half vijf), en krijg een bandje dat jullie gesloten zijn, met vermelding van de openingstijden tot half zes. Denk dat er iets fout zit.

Dan mijn vraag: ik heb mijn simkaart verknipt om te gebruiken in een Iphone4, maar kan nu het simnummer niet meer lezen. Kunnen jullie me dat toemailen? Alvast bedankt!
Badge +6
Hallo Simyo,

ik probeer jullie te bellen (maandagmiddag half vijf), en krijg een bandje dat jullie gesloten zijn, met vermelding van de openingstijden tot half zes. Denk dat er iets fout zit.

Dan mijn vraag: ik heb mijn simkaart verknipt om te gebruiken in een Iphone4, maar kan nu het simnummer niet meer lezen. Kunnen jullie me dat toemailen? Alvast bedankt!


Hoi Roos0390,

Welkom op het forum!
Gister was de telefonische klantenservice niet bereikbaar wegens een storing, deze is inmiddels verholpen.

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode en geboortedatum.
Wanneer ik het bericht hebt ontvangen dan zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.
Ook ik zou graag mijn simkaartnummer ontvangen.
Het nummer op mijn simkaart heeft 2 letters en 6 getallen en het zouden volgens t-mobile iets van 8 getallen moeten zijn.
Hoop het asap te ontvangen.

Gr.
Ik zou ook graag mijn simkaart nummer opvragen.

kan de achterzijde niet goed lezen, wordt niet geaccepteerd
Reputatie 2
Badge +4
Ook ik zou graag mijn simkaartnummer ontvangen.
Het nummer op mijn simkaart heeft 2 letters en 6 getallen en het zouden volgens t-mobile iets van 8 getallen moeten zijn.
Hoop het asap te ontvangen.

Gr.


Beste Aglarele,

Ik heb zojuist je simkaartnummer in een prive bericht gestuurd.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Ik zou ook graag mijn simkaart nummer opvragen.

kan de achterzijde niet goed lezen, wordt niet geaccepteerd


Hoi gebruiker,

Welkom op het forum!
Ik heb je een prive bericht gestuurd hierover.

Groetjes,

Manisha
Beste gewaardeerde forummers,

Ik zit met een probleempje, het gaat niet om het simkaartnummer op mijn simkaart van Simyo, maar over het simkaartnummer op de simkaart van mijn andere provider. Ik ben namelijk door de bedroevende klantenservice bij hollandsnieuwe overgestapt naar Simyo (waar ik tot nu toch geen spijt van heb, alles gaat zo snel en gemakkelijk, ik dacht dat het niet meer kon tegenwoordig). Maar ik heb dus een probleem met de simkaart van mijn oude provider. Ik had een nieuwe telefoon gekocht, namelijk een iPhone 4, en daar moet zoals bekend een microsimkaart in. Nu had ik bij mijn oude telefoon een standaard simkaart (en het knippen mislukte :rolleyes:), dus ik vroeg een nieuwe simkaart aan. Dat duurde al eeuwig, maar uiteindelijk kreeg ik een nieuwe simkaart. Een normale simkaart wel te verstaan (dus geen microsim). Dus ik weer mailen en na een telefoongesprek van een half uur werd mij beloofd dat ik een nieuw pakket zou ontvangen. Dat was 9 maart, en tot op heden heb ik niets ontvangen of gehoord (ook niet na mails). Maar het probleem is nu dus dat ik geen simkaart nummer heb waar mijn telefoonnummer op geactiveerd is. Ik zou toch graag nummerbehoud willen, dus ik vraag me af, wat moet ik doen? Ik weet nu al dat ik van hollandsnieuwe geen medewerking hoef te verwachten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (en ik hoop dat deze vraag in het goede topic staat :))!

Mvg,

Micha D.
Badge
Kunnen jullie mij ook een mailtje sturen met mijn simkaartnummer? dit i.v.m. overstappen naar een andere provider graag z.s.m., dan kan ik de overstapservice ingang zetten!
Alvast bedankt!
Kunnen jullie mij mijn simkaart nummer mailen? 

Bedankt!
Reputatie 2
Badge +4
Beste gewaardeerde forummers,

Ik zit met een probleempje, het gaat niet om het simkaartnummer op mijn simkaart van Simyo, maar over het simkaartnummer op de simkaart van mijn andere provider. Ik ben namelijk door de bedroevende klantenservice bij hollandsnieuwe overgestapt naar Simyo (waar ik tot nu toch geen spijt van heb, alles gaat zo snel en gemakkelijk, ik dacht dat het niet meer kon tegenwoordig). Maar ik heb dus een probleem met de simkaart van mijn oude provider. Ik had een nieuwe telefoon gekocht, namelijk een iPhone 4, en daar moet zoals bekend een microsimkaart in. Nu had ik bij mijn oude telefoon een standaard simkaart (en het knippen mislukte :rolleyes:), dus ik vroeg een nieuwe simkaart aan. Dat duurde al eeuwig, maar uiteindelijk kreeg ik een nieuwe simkaart. Een normale simkaart wel te verstaan (dus geen microsim). Dus ik weer mailen en na een telefoongesprek van een half uur werd mij beloofd dat ik een nieuw pakket zou ontvangen. Dat was 9 maart, en tot op heden heb ik niets ontvangen of gehoord (ook niet na mails). Maar het probleem is nu dus dat ik geen simkaart nummer heb waar mijn telefoonnummer op geactiveerd is. Ik zou toch graag nummerbehoud willen, dus ik vraag me af, wat moet ik doen? Ik weet nu al dat ik van hollandsnieuwe geen medewerking hoef te verwachten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (en ik hoop dat deze vraag in het goede topic staat :))!

Mvg,

Micha D.


Hoi Micha D.

Welkom op het Simyo forum!
We vinden het heel vervelend om te horen dat je geen medewerking ontvangt van Hollandse Nieuwe. Inmiddels hebben we goedkeuring ontvangen om je nummer op 22 april 2013 van Hollandse Nieuwe over te zetten naar Simyo.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Kunnen jullie mij mijn simkaart nummer mailen? 

Bedankt!


Hoi josjos,

Welkom op het forum!
Ik heb je een prive bericht gestuurd hierover.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Kunnen jullie mij ook een mailtje sturen met mijn simkaartnummer? dit i.v.m. overstappen naar een andere provider graag z.s.m., dan kan ik de overstapservice ingang zetten!
Alvast bedankt!


Hoi Jolantje,

We vinden het jammer om te horen dat je wenst over te stappen naar een andere provider.
Ik heb je een prive bericht gestuurd met het simkaartnummer.

Groetjes,

Manisha
Badge
Zouden jullie mij ook mijn simcard nummer kunnen toezenden. Heb sim ook geknipt.
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mctineke,

Ik heb je een privé bericht met je simkaartnummer gestuurd.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Ik heb hetzelfde probleem!

Kunt u mijn simkaartnummer toesturen?

Groet,

Atmaca
Ik wil overstappen van simyo naar een andere provider, maar nu is mijn nummerbehoud afgewezen omdat er maar 7 cijfers op mijn simkaart staan en ik moet er 8 invullen. Wat is het ontbrekende cijfer?
Badge +6
Ik wil overstappen van simyo naar een andere provider, maar nu is mijn nummerbehoud afgewezen omdat er maar 7 cijfers op mijn simkaart staan en ik moet er 8 invullen. Wat is het ontbrekende cijfer?

Hoi Lindaa,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mail adres en rekeningnummer.
Wanneer ik je dit bericht heb ontvangen kan ik je simkaartnummer voor je opzoeken.
Graag ontvang ik mijn volledige simcard nummer. Welk op het kaartje staat is niet volledig
Badge +6
Hoi Vitayalin,

Ik heb je privé bericht beantwoord.

Reageer