.

Beantwoord

Waar kan ik mijn simkaart nummer vinden?

  • 21 June 2012
  • 25 reacties
  • 2438 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Kunnen julie mijn simkaart nummer achterhalen?, deze kan ik op de simkaart zelf niet meer terug vinden.

Met vriendelijke groet,
Peter Bijl
icon

Beste antwoord door Tiury 10 February 2015, 11:08

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

25 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Peter Bijl,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben het simkaartnummer in een prive bericht gestuurd.

Groetjes,

Manisha
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen opvragen. Doordat ik mijn simkaart hebt geknipt naar een micro-simkaart is mijn simkaartnummer niet meer te zien.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Htn,

Ik heb jou een privebericht met daarin jouw simkaartnummer toegestuurd.
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen ontvangen. Ook ik heb mijn kaart laten knippen.

Alvast bedankt!
Badge +2
Beste Tyraiden,

Wij hebben je een privébericht gestuurd met je simkaartnummer. Check je inbox.

Groetjes,

Arie
Hallo,
Ik wil graag mijn simkaartnummer ontvangen, alvast bedankt.
mvg
Badge +2
Beste samtoulliss,

Ik heb je een privéberichtje gestuurd met je simkaartnummer. Check even je inbox.

Groetjes,

Arie
Hallo,

Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen ontvangen, alvast bedankt!

Tom
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum fumasu,

Ik heb jou een privebericht toegestuurd met daarin jouw simkaartnummer.
hallo ik zou ook graag mijn simkaart nummer willen en als het kan ook mijn klant nummer.

groetjes

betti
Badge +6
hallo ik zou ook graag mijn simkaart nummer willen en als het kan ook mijn klant nummer.

groetjes

betti


Hoi Betti,

Ik heb je vraag hier beantwoord.
hallo ik zou ook graag mijn simkaart nummer willen en als het kan ook mijn klant nummer.

groetjes, Niels
Reputatie 7
Badge +9
Bij staat het simkaart nummer op Mijn Simyo, onder Mijn Gegevens. Ik meen dat bij Simyo je klantnummer hetzelfde is als je simkaartnummer.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi niels krijnen,

Leuk dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Scotsman heeft al aangegeven hoe je je simkaartnummer kan achterhalen via Mijn Simyo. Op je factuur, rechtsboven in, staat je klantnummer.

@Scotsman, bij Simyo zijn klantnummers en simkaartnummers niet hetzelfde. Klantnummers bestaan uit 7 cijfers en simkaartnummer altijd uit 8 digits 🙂
Hallo,

Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen ontvangen, alvast bedankt!

Jurgen
Reputatie 3
Badge +7
Hoi jurgenfd,

Welkom op het forum:D

Zoals je hierboven al kan lezen, kun jij zelf je simkaartnummer achterhalen. Deze nummers worden niet door de klantenservice verstrekt. Door in te loggen op Mijn Simyo, en het tabblad Mijn gegevens te openen zie jij je simkaartnummer staan.

Is het gelukt?
kan ik mijn simkaartnr opvragen? hij is namelijk op maat geknipt tot micro sim voor mijn galaxy s3 en nu is het niet meer leesbaar.
Hoi Kim,

Kijk eens 1 reactie boven je 😉
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Kim, dat ik mijzelf nog eens mocht quoten;)
Welkom op het forum

Zoals je hierboven al kan lezen, kun jij zelf je simkaartnummer achterhalen. Deze nummers worden niet door de klantenservice verstrekt. Door in te loggen op Mijn Simyo, en het tabblad Mijn gegevens te openen zie jij je simkaartnummer staan.


@Raytje, scherp!
Dag,

Ik zou graag ook mijn simkaartnummer ontvangen.

Bij voorbaat dank.

Mike
Dag,

Ik zou ook graag mijn simkaartnummer ontvangen.

Bij voorbaat dank,

Mike van S
Reputatie 7
Badge +9
Ga naar Mijn Simyo, dan vind je je simkaartnummer onder Mijn Gegevens.
Goedemiddag Simyo,

Ook ik zou gran mijn simkaart nummer willen ontvangen ivm nummerbehoud Telfort.

Ik las overigens daarvoor bij 1 van de forums van een klant dat de simkaartnummer te vinden is bij "mijn Simyo" onder je eigen account bij "pin-pukcode"maar dat is niet waar?

Ik hoor het graag van jullie.

Gr,
Franklin
Reputatie 6
Badge +10
Dag,

Ik zou graag ook mijn simkaartnummer ontvangen.

Bij voorbaat dank.

Mike


Hoi Mikeschenk,

Zoals je in dit topic op meerdere plekken kunt lezen, kun je je simkaartnummer op Mijn Simyo -> Mijn gegevens vinden. Deze mogen wij namelijk niet via de klantenservice verstrekken, op enkele uitzonderingen na.


Goedemiddag Simyo,

Ook ik zou gran mijn simkaart nummer willen ontvangen ivm nummerbehoud Telfort.

Ik las overigens daarvoor bij 1 van de forums van een klant dat de simkaartnummer te vinden is bij "mijn Simyo" onder je eigen account bij "pin-pukcode"maar dat is niet waar?

Ik hoor het graag van jullie.

Gr,
Franklin


Hoi fdeira,

Bij jou is het net een ander verhaal. Jij maakt zo te zien nog gebruik van een Tringg account. Die hebben nog een andere privé omgeving op Mijn Simyo. In jouw geval mag je me een privébericht sturen met je gegevens.

Ik heb het volgende nodig:

- Je volledige adres (postcode, huisnummer, straatnaam)
- E-mail adres
- Geboortedatum
- De laatste 3 cijfers van je rekeningnummer

Als uitzondering mag ik je dan alsnog je simkaartnummer toesturen 🙂.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi,

Bij Simyo mogen wij in maar enkele gevallen een simkaartnummer verstrekken. We hebben het daarom sinds kort mogelijk gemaakt om deze via Mijn Simyo aan je door te geven. Je kunt 'm vinden onder het tabblad Mijn gegevens.

Heb je een Tringg of Lowcall aansluiting? Neem dan contact op met ons e-mail team op [email]klantenservice@simyo.nl[/email].