.

Beantwoord

Waar kan ik een nieuwe simkaart kopen via Simyo?

  • 5 July 2015
  • 5 reacties
  • 2369 Bekeken

Simkaart kopen via simyo?
icon

Beste antwoord door Ray 5 July 2015, 18:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Lekker kort zo'n vraag ;)

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via je Mijn Simyo omgeving. Dan kies je voor het tabblad "Mijn instellingen & Simkaart" en kies je simkaart bestellen.

Je ziet dan 3 maten, maar ongeacht welke je kiest je krijgt ten alle tijden een 3in1 simkaart zodat je altijd de juiste hebt.

Tip: Controleer eerst of je adres gegevens nog goed zijn.

Kosten zijn 5 euro en word van je beltegoed gehaald (prepaid) of gefactureerd (sim only).

Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Senna en noa, welkom op het Simyo forum :)

Super dat je al zo'n uitgebreid antwoord hebt gekregen van Raytje. Dankjewel Raytje! Ik zie dat het is gelukt met het bestellen van je nieuwe simkaart 😉

Laat je weten wanneer die binnen is? 😃
Badge
Lekker kort zo'n vraag ;)

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via je Mijn Simyo omgeving. Dan kies je voor het tabblad "Mijn instellingen & Simkaart" en kies je simkaart bestellen.

Je ziet dan 3 maten, maar ongeacht welke je kiest je krijgt ten alle tijden een 3in1 simkaart zodat je altijd de juiste hebt.

Tip: Controleer eerst of je adres gegevens nog goed zijn.

Kosten zijn 5 euro en word van je beltegoed gehaald (prepaid) of gefactureerd (sim only).

Laat je weten of het gelukt is?


Hoe zit het dan met het beltegoed op de oude kaart?
Badge
Goedemorgen,indien je je kaart wilt vervangen voor een nieuwer type,wat gebeurt er dan met je nummer en niet onbelangrijk je bel te goed?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi devitto,

Hierboven kun je lezen hoe je een 3-in-1 simkaart kunt bestellen. Als je dit via je Mijn Simyo account doet, behoud je je telefoonnummer. De kosten van de vervangende simkaart worden in mindering gebracht op je beltegoed. Het resterende beltegoed wordt gewoon overgezet naar je nieuwe simkaart.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle

Reageer