.

Beantwoord

Vragen over simkaart

  • 19 July 2013
  • 10 reacties
  • 1299 Bekeken

Momenteel ben ik in bezig van een Simyo Sim-Only abonnement en een nokia C3.
In deze telefoon zit nog het "oude" formaat sim kaart.

Nu ben ik van plan dit weekend een nokia lumia 920 te halen en heb ik gelezen dat hier een Micro sim in moet.
Deze heb ik inmiddels aangevraagd.

Hier heb ik nu een paar vragen over.

1. Zolang ik mijn micro sim niet activeer, kan ik mijn normale sim blijven gebruiken?
2. Hoe lang mag ik er over doen om mijn micro sim te activeren?

Ik heb gelezen dat na het activeren van mijn micro sim mijn huidige sim niet meer geldig zal zijn. Dus vraag ik mij af:
3. Is het mogelijk is na het activeren van de micro sim het mogelijk is om dit process terug te draaien waardoor mijn "grote" sim weer geldig is en mijn micro sim niet?
Dit, voor het geval er in de komende jaren iets mis gaat met me nieuwe telefoon waardoor ik (tijdelijk) terug val naar me nokia c3?
icon

Beste antwoord door Scotsman 19 July 2013, 10:48

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
1. Ja.
2. Volgens mij onbepaalde tijd.
3. Nee, maar de micro sim kan middels een adapter passend gemaakt worden voor een apparaat dat alleen "oude" mini sims accepteert. Deze adapters (die ook vaak geschikt zijn om een nano sim in een micro sim of mini sim telefoon te gebruiken) zijn voor weinig geld op het internet te bestellen.
Dank je wel voor je snelle antwoord Scotsman!
Is het ook mogelijk om een dubbele simkaart te krijgen een voor in de auto een voor in de mobiel met het zelfde nummer
Badge +1
Duo simkaart ondersteund simyo niet
Duo simkaart ondersteund simyo niet
dank voor de info
Badge +6
Momenteel ben ik in bezig van een Simyo Sim-Only abonnement en een nokia C3.
In deze telefoon zit nog het "oude" formaat sim kaart.

Nu ben ik van plan dit weekend een nokia lumia 920 te halen en heb ik gelezen dat hier een Micro sim in moet.
Deze heb ik inmiddels aangevraagd.

Hier heb ik nu een paar vragen over.

1. Zolang ik mijn micro sim niet activeer, kan ik mijn normale sim blijven gebruiken?
2. Hoe lang mag ik er over doen om mijn micro sim te activeren?

Ik heb gelezen dat na het activeren van mijn micro sim mijn huidige sim niet meer geldig zal zijn. Dus vraag ik mij af:
3. Is het mogelijk is na het activeren van de micro sim het mogelijk is om dit process terug te draaien waardoor mijn "grote" sim weer geldig is en mijn micro sim niet?
Dit, voor het geval er in de komende jaren iets mis gaat met me nieuwe telefoon waardoor ik (tijdelijk) terug val naar me nokia c3?


Hoi Lexiaxos,

Forumgebruiker Scotsman heeft al je vragen beantwoord daar hoef ik niks aan te te voegen. :)

@ Scotsman bedankt voor je antwoorden.
Badge +6
Is het ook mogelijk om een dubbele simkaart te krijgen een voor in de auto een voor in de mobiel met het zelfde nummer

Hoi Senna68,

Zoals Erickiel aangeeft ondersteunt Simyo geen duo simkaarten helaas 😞.

@ Erickiel bedankt voor je antwoord.
Ik wil mijn 19 cijferig simkaart nr hebben.Op mijn micro simkaart staat die niet op.Hoe kom ik eraan?
jan
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum janwienholts,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Badge +6
Ik wil mijn 19 cijferig simkaart nr hebben.Op mijn micro simkaart staat die niet op.Hoe kom ik eraan?
jan


Hoi Janwienholts,

Welkom op het forum!
Simkaartnummer van Simyo bestaat uit 8 cijfers en niet uit 19 cijfers. Heb je het simkaartnummer van Simyo nodig of van een andere provider?

Reageer