.

Beantwoord

Vervangende simkaart ontvangen

  • 27 July 2012
  • 7 reacties
  • 544 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedenavond,

Ongeveer twee uur geleden heb ik de klantenservice gebeld om mijn nieuw ontvangen sim te deblokkeren. Ik moest mijn telefoon uitzetten en een half uur wachten, dan weer aanzetten en het zou weer werken.
Het is 2 uur verder en nog steeds kan ik niet bellen (ik krijg te horen: "uw nummer is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld"). ook internetten kan niet, wel heb ik een smsje ontvangen. Heb me al enkele malen opnieuw op het netwerk geregistreerd.

mvg
Casper
icon

Beste antwoord door Natascha 28 July 2012, 10:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Beste CRade,

Welkom op het forum!
Bij het deblokkeren van de vervangende simkaart was er een blokkade vanuit het system op blijven hangen. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna zal je toestel werken.
hoi, ik heb t zelfde. heb mijn sim nu al 2 dagen binnen en heb contact geprobeerd op te nemen, ben vandaag al 20 euro armer geworden door steeds on hold gezet te worden bij de klantenservice. beetje aso...
Badge +6
hoi, ik heb t zelfde. heb mijn sim nu al 2 dagen binnen en heb contact geprobeerd op te nemen, ben vandaag al 20 euro armer geworden door steeds on hold gezet te worden bij de klantenservice. beetje aso...

Beste J.rome,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Hallo
Ik heb 3 dagen geleden een mail gestuurd om mijn nieuwe microkaart te laten activeren maar ik heb nog steeds niets vernomen. 
Badge +6
Hallo
Ik heb 3 dagen geleden een mail gestuurd om mijn nieuwe microkaart te laten activeren maar ik heb nog steeds niets vernomen. 


Beste Conny,

Ik heb de micro simkaart gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin & pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.
Ik heb vandaag een nieuwe sim-kaart ontvangen maar moet schijnbaar ook nog het geblokkeerde abonnement deblokeren.

Wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen?

Rob
06*
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rotharex,

Als je een vervangende simkaart hebt ontvangen moet je deze via de telefonische klantenservice laten activeren. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat de simkaart is geactiveerd.

Groetjes,

Alex

Reageer