Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactievervangende simkaart na activeren "geen service"
In verband met de aankoop van een iphone heb ik een micro sim aangevraagd voor een iphone4 en geactiveerd op de site, echter deze geeft de melding "geen service". Hoe los ik dat op? Nu kan ik niet meer bellen, de originele simkaart doet het ook niet meer
Welkom op het forum kmg55.
Ik vrees dat je tot vrijdag moet wachten, morgen is het een officiële feestdag en de helpdesk is alleen op werkdagen geopend.
De openingstijden vind je hier.
Je kunt een reset proberen, batterij en simkaart verwijderen en terugplaatsen, laat je even weten of dit heeft geholpen?
Ik vrees dat je tot vrijdag moet wachten, morgen is het een officiële feestdag en de helpdesk is alleen op werkdagen geopend.
De openingstijden vind je hier.
Je kunt een reset proberen, batterij en simkaart verwijderen en terugplaatsen, laat je even weten of dit heeft geholpen?
Helaas, de reset heeftniet gewerkt
Ik ondervind hetzelfde probleem....het betreft een kaartwissel met hetzelfde telefoonnummer. De oude simkaart werkt niet meer...dus helemaal geen mobiele verbinding meer. Hopelijk is het een technisch probleem en wordt het snel opgelost!!!! tenminste als er vanuit Simyo nog actie wordt ondernomen, zelf al is het het morgen Hemelvaartdag.
Update: Vanmorgen bleek alles te werken..met een keurige KPN netwerk verbinding. Hopelijk geldt dit ook voor de anderen die ditzelfde probleem hebben.
Ook bij mij werkt het inmiddels.
Ik ondervind hetzelfde probleem ( nieuwe iPhone 4 met microsim, en melding geen service). Moet ik wellicht iets doen zodat het weer gat werken?
Bij mij duurde het een halve dag. Gewoon uit zetten en zo af en toe proberen
Da's de tip van de dag...;)
Er blijkt een storing te zijn geweest bij KPN, waardoor de boel wss vertraagd is aangaande activering enz..
Hoi kmg55,
Welkom op het forum!
Je had inderdaad te maken met een technische vertraging van de verwerking van je activatie.
Onze excuses dat je daardoor een halve dag geen ontvangst had, en ons ook niet kon bereiken door de feestdag.
Fijn om te lezen dat alles het weer doet en heel veel plezier met je iPhone :)
Welkom op het forum Menno99,
Ook jij had te maken met een vertraging in de activatie van je nieuwe simkaart. Inderdaad, iets technisch.
Goed dat alles het weer doet, en veel plezier met je nieuwe simkaart.
Hoi Cmr,
Welkom op het forum!
Ook jij had te maken met de technische vertraging. Excuses daarvoor.
Ik zie dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. Kun je nog even laten weten of alles nu in orde is?
Franswon, Martijn® en de Leon dankjewel voor het meedenken:)!
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.