.

Beantwoord

Vervangende simkaart geen netwerk, wat nu?

  • 1 December 2015
  • 17 reacties
  • 374 Bekeken

Ik heb vandaag mijne nieuwe 3-1 simkaart gekregen (met nummerbehoud) en deze geactiveerd, helaas werkt mijn netwerk nu niet.
Ik heb de telefoon (Honor 7) al meerdere keren aan en uit gezet, maar hij kan zich niet aanmelden bij een netwerk. Ik heb het al handmatig geprobeerd en automatisch maar het werkt allebei niet.
Aangezien de site aangaf dat het maar enkele minuten zou duren en er staat dat mijn simkaart actief is, vind ik het vreemd dat hij nog niet werkt. Ik heb de simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd, maar dit werkt ook niet.
Moet ik nog wachten of hij morgen wel werkt of is er iets mis?

Mvg Imke
icon

Beste antwoord door Naomi 2 December 2015, 10:25

Bekijk originele reactie

17 reacties

Update: ik heb een andere simkaart geprobeerd en die doet het wel, dus het ligt niet aan mijn telefoon. Maar bij mijn eigen simkaart nog steeds niks... Er staat wel ''alleen noodoproepen''
Ik heb precies het zelfde probleem ! Wanneer kan ik bellen en heb ik bereik
Ook hier het zelfde probleem, nieuwe simkaart er in en vervolgens geen service.
Ook alles al geprobeerd maar niets heeft tot nu toe geholpen.
Ook bij mij exact hetzelfde verhaal: vanavond nieuwe 3-1 simkaart geactiveerd en in gebruik genomen, maar werkt niet. Ook niet op een andere telefoon. Ik hoop te horen wat het probleem is!
Hi. I have the same problem. Today I got 3-1 sim card but it does not work, I tried it also with different mobile, did not work. Could you please help me? Thank you.
Hoi. Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben benieuwd wanneer ik weer kan bellen.
Zelfde probleem hier, ook alles al geprobeerd maar blijft op 'geen service' staan..
Ook hier hetzelfde probleem, met een andere simkaart werkt het toestel prima
Reputatie 4
Badge +10
Hoi iedereen, welkom op het Simyo forum!

Vervelend dat het niet werkte. Gisteren is het dan niet goed gegaan bij een aantal mensen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb een reset uitgevoerd op jullie aansluitingen. Hiervoor kun je je telefoon uit- en aanzetten. Je nieuwe simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.

Laat je weten of het helpt? 🙂 Als het niet helpt, wil je dan het KPN netwerk selecteren en anders de simkaart testen in een andere telefoon? Geef je ook door of er een bepaalde melding verschijnt en van welk type telefoon je gebruikmaakt?

Ik hoor het graag :)

@Jannekebibi, mijn collega Carol heeft je net telefonisch geholpen. Ik ben blij om te horen dat je gebruik kan maken van de nieuwe simkaart 🙂
Inmiddels werkt mijn simkaart wel. Bedankt voor de hulp Naomi!
Ja die van mij doet het ook heel erg bedankt voor de snelle reactie!
Hallo, Bij mij werkt de simkaart nog steeds niet en de oude simkaart werkt ook niet meer (is al afgesloten). Ik kan door de niet werkende sim jullie ook niet bellen. Heel irritant. Willen jullie kijken waardoor het komt?
Graag mij ook resetten. Ik kan jullie niet bellen en de symptomen die ik heb zijn gelijk aan bovenstaande. Dank!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi allemaal,

Simyobeller en Imkess top om te horen dat het werkt. Bedankt voor het doorgeven :)

@Zandje; wil je laten weten welke melding verschijnt in je telefoon en van welk type telefoon je gebruikmaakt? Kun je je simkaart ook testen in een andere telefoon?

@Javasc; ik zie dat je een eigen topic hebt aangemaakt. Je vraag heb ik daar beantwoord 😉
Hoi Naomi, ja ik heb de simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd echter ook daar krijg ik dezelfde melding van 'geen simkaart'. Inmiddels heeft een medewerker opnieuw een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik hoop dat het probleem daarmee straks verholpen is.
hier werk ook alles weer. thanx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zandje & Eddie83,

@Zandje, wat jammer dat er voor jou niet direct een oplossing te vinden was. Gelukkig is er een andere oplossing gevonden via de telefonische klantenservice. Houd je ons op de hoogte van de levering van jouw simkaart? We horen natuurlijk graag of dit het probleem oplost.

@Eddie83, bedankt voor het doorgeven. Heel goed om te lezen dat het probleem opgelost is voor je 😃 Voor andere vragen weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer