.

Beantwoord

Vervangende simkaart geactiveerd, hoe lang duurt het voordat ik hem kan gebruiken?

  • 12 June 2015
  • 6 reacties
  • 4948 Bekeken

Ik heb een uur geleden een vervangende Nano simkaart geactiveerd maar hij blijft geen service geven. Joe lang duurt het voordat deze geactiveerd is?
icon

Beste antwoord door Ray 12 June 2015, 20:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Same here:(
Echt heel irritant, zo net voor het weekend. Niemand bereikbaar natuurlijk. Op mijn Simyo staat dat hij wel geactiveerd is
Herstart even je telefoon. Helpt dat niet doe het dan nog een keer, maar dan door uit te zetten, simkaart voor 15 minuten uit het toestel halen, daarna simkaart terug en telefoon aanzetten.

Mogelijk dat dit helpt.
Bedankt voor je reactie. Kreeg net een mailtje van Simyo met de pin en pukcode. Ik dacht misschien werkt hij nu wel. Opnieuw opgestart en voila, hij deed het. Gelukkig maar, zo net voor het weekend
hij doet het hier nu ook!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Danielle M en rmathijn, welkom op het forum van Simyo!

Ik begrijp dat je simkaart het niet meteen deed. Het kan soms eventjes duren. Als je de nieuwe pin- en pukcode ontvangt per e-mail, dan is de activatie voltooid 😳
Het kan helpen om hierna je telefoon uit en weer aan te zetten, zoals Raytje adviseert. Fijn om te horen dat het inmiddels weer werkt! Bedankt voor de terugkoppeling.

Hopelijk zien we je terug op het forum :)

@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer