.

Beantwoord

Vervangende simkaart bestellen


Badge
Via instellingen>Simkaart kun je een vervangende simkaart bestellen ( vervangende simkaart). Echter die optie komt niet in beeld. Tevens kan ik mijn eigen simkaart niet blokkeren? Die optie komt ook niet in beeld.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 May 2017, 17:01

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge
Het is opgelost, ik had een negatief saldo waardoor deze opties niet in beeld komen.
Reputatie 7
Aah, ok, bedankt voor je terugkoppeling. Ik wist van dit bestaan niet af.
Badge
Wel vervelend, het is nummer bedoeld voor medische meldingen. Gelukkig heb ik een doorverwijs tekst op de Voicemail staan. Ik krijg binnen 3 werkdagen een nieuwe simkaart opgestuurd.
Badge
Ik heb mijn mobiel in het gras weer teruggevonden! Is het nog mogelijk om met spoed de vervangende simkaart te annuleren en de huidige gewoon te gebruiken? Dat zou 5 euro schelen. Ik heb 'm vanmiddag besteld via het menu?
Geen privé gegevens op het forum!

Annuleren kan volgens mij helaas niet. Is een geautomatiseerd proces.
Reputatie 7
Waarom Blijven mensen dat toch doen? Ondanks de waarschuwingen tóch telefoonnummers blijven vermelden.......
Reputatie 6
Badge +4

Waarom Blijven mensen dat toch doen? Ondanks de waarschuwingen tóch telefoonnummers blijven vermelden.......

Lijkt me toch dat er een reden is, jammer genoeg..:)

Desktopversie....waarschuwing.
Mobiele versie....geen waarschuwing in reactieveld.
Reputatie 7
In het reactieveld op de iPad wordt de waarschuwing wel weer gegeven.
Staat daar aangegeven de keuze mobiele / desktopversie?
Reputatie 7
Standaard maakt Safari gebruik van de mobiele versie.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Capaciteit,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat een emotionele achtbaan! :8 Om alles op een rijtje te zetten: als je geen beltegoed hebt, dan kun je geen nieuwe simkaart bestellen. Dat is intussen wel gewoon gelukt! De nieuwe simkaart is zelfs al onderweg naar jou toe. Je hebt hierover gebeld met de klantenservice. Maar! Je hebt je telefoon weer gevonden, dus het is niet meer nodig! De simkaartbestelling kan niet geannuleerd worden, maar ik ga wel die simkaartkosten voor jou vergoeden. Jij krijgt dan toch die simkaart, maar je kunt 'm bewaren voor het geval je huidige simkaart ooit stukgaat. Het heeft je dan niets gekost 🙂

Heb je hier nog andere vragen over?

@ RicoK, Ray, Frida en Friesian: dank voor de reacties! Ik heb het 06-nummer uit het bericht gehaald. Geen zorgen! Capaciteit, let je erop dat het niet de bedoeling is dat je privégegevens zo openbaar staan? Ik heb het nu voor je verwijderd.

Groetjes,
Jihane

Reageer