Skip to main content
antwoord

Vervangende simkaart besteld op verkeerde adres. Hoe los ik dit op?

• April 29, 2025
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Gisteren ben ik mijn telefoon verloren en ik heb daarnet een vervangende simkaart besteld.

Helaas is hij naar het verkeerde adres verzonden en DAARNA kon ik pas mijn adres wijzigen.

Kan degene die nu onderweg is geannuleerd worden of alsnog naar het juiste adres verzonden worden?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@HWeij,

Bedankt voor je bericht. Balen dat je simkaart naar het verkeerde adres is verstuurd!

Ik begrijp dat je adresgegevens nu wel correct in Mijn Simyo staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur dan graag kosteloos een nieuwe simkaart naar het juiste adres.

Thanks voor je bijdrage! ​@wimj12 :)

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • April 29, 2025

Ik denk dat je dat kan vergeten, al ben ik geen Simyo medewerker. Dit soort processen laten zich lastig onderbreken. 

Die kaart dus blokkeren, en een nieuwe aanvragen. Dat zal je dus weer geld kosten vermoed ik.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • April 29, 2025

Hi ​@HWeij,

Bedankt voor je bericht. Balen dat je simkaart naar het verkeerde adres is verstuurd!

Ik begrijp dat je adresgegevens nu wel correct in Mijn Simyo staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur dan graag kosteloos een nieuwe simkaart naar het juiste adres.

Thanks voor je bijdrage! ​@wimj12 :)

Groetjes,
Roeqajja