.

Beantwoord

Vervangende simkaart activeren?

  • 7 October 2014
  • 13 reacties
  • 789 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
vandaag me nieuwe simkaart gehad met een mooi papiertje van simyo daar staat dat ik naar mijn instellingen en simkaart moet. noujah geen probleem ingelogd en vervolgens op die functie geklikt en dan staat er kies de optie vervangende simkaart activeren maar waaar>>?
icon

Beste antwoord door Naomi 8 October 2014, 17:47

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ik heb het zelfde probleem !
Ik heb precies hetzelfde probleem. 
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jael, leuk om je weer op het forum te zien :o

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier kunnen andere klanten met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

Sommige klanten konden hun simkaart nog niet activeren. Inmiddels is dit gelukkig opgelost 🙂 Je kan nu weer via Mijn Simyo je simkaart activeren. Ik hoor graag van je of je op je overzichtspagina of onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart deze optie ziet verschijnen.

Laat je even weten of het lukt?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi hanzie,

Ik zag dat je ook in een andere topic had gereageerd. Je vraag heb ik hier net beantwoord 😉
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sannadijk, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb even in je gegevens gekeken. Op het 06-nummer waarmee je nu bent ingelogd, zie ik geen bestelde simkaart. Bij een ander abonnement zie ik wel een bestelde simkaart. Log je op Mijn Simyo ook in met het goeie 06-nummer? 😮 En heb je gekeken op je overzichtspagina en onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart? Er was bij sommige klanten een hapering, waardoor zij geen pop-up of optie zagen. Dit is inmiddels wel opgelost.

Ik hoor graag van je of het lukt 🙂
Hoi Naomi, 

Mijn eerste nieuw bestelde prepaidsimkaart had ik door een foutje met de post in het buitenland niet ontvangen. Men heeft toen een nieuwe simkaart opgestuurd. Ik heb hier verder geen inloggevens bij ontvangen (enkel de simkaart met de instructies voor het activeren). De enige gegevens die ik op dit moment heb om mee in te loggen, zijn met de gegevens waarmee ik al eerder heb ingelogd. Kan de ontvangen simkaart ook gekoppeld worden aan dit abonnement? zodat ik het alsnog kan activeren? 

ik hoor graag van je.
een vriendelijke groet, 
Sanna
Reputatie 5
Badge +11
Hi Sannadijk,

Wat ik nu voor je ga doen is je een nieuw wachtwoord sturen voor je Prepaid simkaart. Daarmee kun je inloggen en je vervangende simkaart activeren.
Je kunt dan nummerbehoud aanvragen voor zo spoedig als mogelijk is, dat gaan we dan goedkeuren voor je.

Oh, en zet dat op je prepaid gelijk even 'Bellen in en naar het buitenland' aan, anders kun je er nóg niet veel mee.
Badge
Hoi Jael, leuk om je weer op het forum te zien :o

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier kunnen andere klanten met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

Sommige klanten konden hun simkaart nog niet activeren. Inmiddels is dit gelukkig opgelost 🙂 Je kan nu weer via Mijn Simyo je simkaart activeren. Ik hoor graag van je of je op je overzichtspagina of onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart deze optie ziet verschijnen.

Laat je even weten of het lukt?


sorry ik heb op mijn simyo geklikt, maar nog steeds zie ik niet in de overzichtpagina of mijn instellingen & simkaart deze optie verschijnen? andere mogelijkheid? ?
Badge +6
Hoi Jael,

Ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling en zij hebben zojuist de vervangende simkaart voor je geactiveerd.
Je hebt als het goed is een e-mail ontvangen met daarin de pin- en pukcode van de simkaart. Klopt dat?

Ik hoor graag van je of alles nu weer naar behoren werkt! 🙂
Badge
Dit klopt, dankje wel!
Maar wat een gedoe allemaal, bedankt voor de topservice! Echt handig dit forum
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jael,

Helemaal goed 🙂 Graag gedaan. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent 😮 We zien je graag terug op het forum!
Hi Sannadijk,

Wat ik nu voor je ga doen is je een nieuw wachtwoord sturen voor je Prepaid simkaart. Daarmee kun je inloggen en je vervangende simkaart activeren.
Je kunt dan nummerbehoud aanvragen voor zo spoedig als mogelijk is, dat gaan we dan goedkeuren voor je.

Oh, en zet dat op je prepaid gelijk even 'Bellen in en naar het buitenland' aan, anders kun je er nóg niet veel mee.


ik heb nog steeds geen inlogcodes van jullie ontvangen. Is het per post of email verstuurd? ik hoor graag van jullie! Groetjes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sannadijk,

Ik heb je per e-mail een nieuw wachtwoord gestuurd 🙂 Je kunt vervolgens onder het tabblad "Mijn Gegevens" je pin/puk codes vinden. Uiteraard moet je niet vergeten om je nieuwe simkaart te activeren. Gaat dat lukken?

Reageer