.

Beantwoord

Vervangende simkaart aangevraagd moeite met activeren

  • 26 February 2013
  • 3 reacties
  • 612 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen deze moest ik actieveren via 'mijn simyo' onder 'selfservice'.
Wanneer ik inlog op de mijn simyo op de nieuwe site staat er onder mijn simyo geen selfservice tabblad wel stond er een blauwe knop met daarop activeer je simkaart dit heb ik gedaan toen crashte de site, dit gebeurde hierna nog een paar keer. de blauwe knop is weg en ik heb een nieuwe sim-code hiermee kan ik mijn simlock opheffen.
Maar ik heb nu geen bereik of 3G.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Wayne 5 March 2013, 13:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
ik heb precies hetzelfde probleem!!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum huubhijdra,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?
Reputatie 2
Badge +1
Hey marieke87,

Volgens mijn gegevens kan ook jij inmiddels gebruik van jouw aansluiting maken. Is dit het geval?

Reageer