.

Beantwoord

Vervangende simkaart

  • 28 January 2013
  • 4 reacties
  • 332 Bekeken

Goedemorgen,
Vorige week ontving ik een vervangende simkaart. Ik heb deze geactiveerd en ontving een pincode. Op mijn mobiel moest ik deblokkeren, dat heb ik gedaan. Na het bellen van een nr. komt het automatische bericht dat de simkaart om administratieve redenen nog is geblokkeerd en dat ik u moet bellen. Telefonisch bent u helaas niet (of zeer moeilijk?) bereikbaar. Kunt u hier iets aan doen? Ter info: ik ben een oude low call klant. Vast mijn dank.
icon

Beste antwoord door Natascha 30 January 2013, 15:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

sinds 1 week heb ik een nieuwe Simkaart, netjes geactiveerd, maar wat ik kan is helemaal niets. Kan niet bellen, niet gebeld worden. Ik krijg de melding dat ik om administratieve reden geblokkeerd ben. Bellen gaat niet, 20 minuten wachttijd en antwoord op de mail krijg je ook al niet.  Dan wordt er ook nog, terwijl de vorige kaart geblokkeerd was i.v.m. diefstal, € 10,= van mijn rekening gehaald. Maar antwoord krijgen, ho maar.
ten langen leste kreeg ik telfonisch verbinding; toen deed de medewerker iets verkeerd pas na een paar uur was de verbinding weer geregeld.
het moet mij van het hart dat de wachttijd voor telef. info extreem lang is. het vermoeden rijst dat de ganse dag 1 medewerker aan de simyo-tel. zit.
Badge +6
Goedemorgen,
Vorige week ontving ik een vervangende simkaart. Ik heb deze geactiveerd en ontving een pincode. Op mijn mobiel moest ik deblokkeren, dat heb ik gedaan. Na het bellen van een nr. komt het automatische bericht dat de simkaart om administratieve redenen nog is geblokkeerd en dat ik u moet bellen. Telefonisch bent u helaas niet (of zeer moeilijk?) bereikbaar. Kunt u hier iets aan doen? Ter info: ik ben een oude low call klant. Vast mijn dank.


Hoi Wafel,

Ik zie in het systeem dat je simkaart een reset heeft gekregen. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
sinds 1 week heb ik een nieuwe Simkaart, netjes geactiveerd, maar wat ik kan is helemaal niets. Kan niet bellen, niet gebeld worden. Ik krijg de melding dat ik om administratieve reden geblokkeerd ben. Bellen gaat niet, 20 minuten wachttijd en antwoord op de mail krijg je ook al niet.  Dan wordt er ook nog, terwijl de vorige kaart geblokkeerd was i.v.m. diefstal, € 10,= van mijn rekening gehaald. Maar antwoord krijgen, ho maar.

Hoi Annie46,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart een reset heeft gekregen. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Reageer