.

Beantwoord

Vervangende simkaart


Badge
Heb vandaag een vervangende sim gekregen moet ik via mijn instellingen activeren maar deze optie staat er helemaal niet moest een nano hebben voor mijn iphone 5 
als ik hem er in stop vraagt hij om een simlock code en dat is niet de code die ik op mijn simyo zie weet iemand hoe dit wel moet
icon

Beste antwoord door Natascha 17 June 2013, 10:25

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is je toestel wel simlockvrij?
Badge
ja volgen mij wel bij apple gekocht
zou het 0000 zijn 
ook niet
Badge
nu drie pogingen gehad en nu geblokkeerd
zooi
Reputatie 7
Badge +9
Toen ik een vervangende nanosim kreeg voor mijn nieuwe iPhone (ook bij Apple gekocht) kon ik die ook niet zelf activeren, een moderator heeft dat toen gedaan.
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt je toestel weer ontgrendelen met je pukcode. Deze kun je vinden in je Mijn Simyo onder mijn instellingen&simkaart
Reputatie 7
Badge +9

als ik hem er in stop vraagt hij om een simlock code


......en dit vind ik dus een beetje vreemd. 
Badge
Ik had het zelfde met mijn SIM kaart. Voer je PUKcode in en dan kun je, je eigen code invoeren. Ging bij mij goed gister op een nieuwe iPhone5. Al zei het niet dat Simyo de blokade die ik op de oude kaart had gezet (diefstal) heeft over genomen op de nieuwe (kan/mag niet bellen) 
Kun je voor de iPhone 5 al een nieuwe nano simkaart aanvragen
Reputatie 7
Badge +9
Kun je voor de iPhone 5 al een nieuwe nano simkaart aanvragen

Ja, een vervangende nanosim kan je aanvragen via Mijn Simyo, en voor nieuwe klanten kost dat niets.
Bedank voor je info ga wel ff een bestellen
Badge +6
Heb vandaag een vervangende sim gekregen moet ik via mijn instellingen activeren maar deze optie staat er helemaal niet moest een nano hebben voor mijn iphone 5 
als ik hem er in stop vraagt hij om een simlock code en dat is niet de code die ik op mijn simyo zie weet iemand hoe dit wel moet


Hoi Raymund,

Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de klantenservice en dat de nano simkaart is geactiveerd.
Wanneer je een vervangende simkaart activeert dan staan de nieuwe pin en puk code op je persoonlijke pagina. De pincode is bij Simyo niet standaard 0000.

@ De Leon & Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Ik had het zelfde met mijn SIM kaart. Voer je PUKcode in en dan kun je, je eigen code invoeren. Ging bij mij goed gister op een nieuwe iPhone5. Al zei het niet dat Simyo de blokade die ik op de oude kaart had gezet (diefstal) heeft over genomen op de nieuwe (kan/mag niet bellen) 

Hoi EOSfotografie,

Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de klantenservice en dat je simkaart is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Kun je voor de iPhone 5 al een nieuwe nano simkaart aanvragen

Hoi Fruitema,

Zoals Scotman aangeeft kan je als nieuwe klant een nano simkaart bestellen. Wanneer je de reguliere simkaart van Simyo hebt geactiveerd kan je deze bestellen.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer