.

Beantwoord

Vervangende micro simkaart.

  • 29 December 2012
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Badge +1
Hallo allen,
Ik heb voor mijn nieuwe telefoon een vervangende micro kaart aangevraagd.
Hierbij was een brief waarin staat dat ik een mailtje moet sturen naar Simyo klantenservice met het nummer wat ze opgeven.
De simcode staat dan op de site.
Nu heb ik dus 2 telefoons met een simkaart waarvan de oude nog steeds werkt en de nieuwe niet.
Wanneer ik de berichten op het forum lees zie ik een aantal keren dat je moet activeren via selfservice.
Daar staat echter geen activeringsmogelijkheid op?
Is de procedure veranderd? Ik wacht nl. nog steeds op activering van mijn nieuwe simkaart.
Weet iemand een oplossing?
Groet WGM.
icon

Beste antwoord door Queenie1 4 January 2013, 10:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Het zelfde hier, de mail is verstuurd, maar er is nog niets gebeurd
Ik hoop niet dat we tot maandag moeten wachten  
Badge
Hoi Wigeroos en Paul013,

Voor jullie allebei geldt dat de simkaarten inmiddels zijn geactiveerd. Als jullie nog niet kunnen bellen ermee, graag de telefoon opnieuw opstarten.

Reageer