.

Beantwoord

Vertraging bevestigingsmail

  • 5 February 2013
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
9 dagen geleden besteld, met iDeal betaald, geen bevestigingsmail ontvangen. 4 dagen gelden klantenservice gebeld, 8-11 minuten wachttijd volgens website; na 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken; 3 dagen geleden mail verstuurd naar klantenservice; nu reactie:Helaas is het momenteel erg druk waardoor wij niet in staat zullen zijn te voldoen aan de reactietijd van 3 werkdagen. Wij proberen je vraag uiteraard zo snel mogelijk te behandelen.Ondertussen kun je alvast onze kennisbank raadplegen. Misschien vind je daar al het antwoord op je vraag:

Kortom er is duidelijk iets mis met het bestelproces bij Simyo echter ze zijn niet bereikbaar; nogal klungelig allemaal...
icon

Beste antwoord door Esma 7 February 2013, 10:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Daarom is het goed dat er ook nog dit forum is, je krijgt meestal binnen een of twee dagen antwoord van een moderator.
Badge +1
Hoi S4J,

Welkom op het forum!

Onze excuses voor de minder goede bereikbaarheid op momenten dat jij belde.

Ik zie dat wij gisteren een orderbevestiging hebben gemaild. De simkaart wordt vandaag verstuurd. Binnen twee werkdagen zul je deze in ontvangst kunnen nemen.

Reageer