.

Beantwoord

Verkeerde formaat Simkaart besteld

  • 5 April 2014
  • 2 reacties
  • 378 Bekeken

Badge
Hallo beste Forumleden,

Blijkt nu, dat ik het verkeerde formaat ( nano) simkaart bij Simyo heb besteld en ik heb via Internet dat kaartje al geactiveerd. Kan ik de activatie nog ongedaan maken en kan ik de oude simkaart (met nog bel tegoed) weer gaan gebruiken. Zo ja, hoe doe ik dat dan?
In de hoop op een nuttig antwoord, Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert
icon

Beste antwoord door Kim 7 April 2014, 14:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet zeker of je de oude simkaart weer kunt activeren (ben bang van niet, maar het antwoord zal van Simyo moeten komen) maar toen je de nieuwe kaart hebt geactiveerd is je beltegoed automatisch meeverhuisd, dus dat ben je zeker niet kwijt. Mocht de oude simkaart inderdaad rijp voor de prullenbak zijn dan zit er niets op dan een nieuwe simkaart aan te vragen.
Badge +6
Hallo beste Forumleden,

Blijkt nu, dat ik het verkeerde formaat ( nano) simkaart bij Simyo heb besteld en ik heb via Internet dat kaartje al geactiveerd. Kan ik de activatie nog ongedaan maken en kan ik de oude simkaart (met nog bel tegoed) weer gaan gebruiken. Zo ja, hoe doe ik dat dan?
In de hoop op een nuttig antwoord, Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert


Hoi truus22, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je een verkeerd formaat simkaart hebt besteld en al hebt geactiveerd, maar wat Scotsman aangeeft dat klopt, er zit helaas niets anders op dan nogmaals een vervangende simkaart te bestellen, want de eerdere simkaart kunnen we helaas niet 'heractiveren'.

Daarnaast is het inderdaad zo dat bij het activeren van de vervangende simkaart automatisch daar je beltegoed op is "overgezet", dat ben je dus sowieso niet kwijt, ook niet als je nu nogmaals een vervangende simkaart besteld en deze activeert, dan zal je daarmee het bestaande beltegoed kunnen gebruiken :)

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer