Skip to main content

Hoi,

Ik wil ivm met mijn werk een tweede nummer aanvragen, zodat ik werk en privé gescheiden kan houden. Hierbij wil ik dus mijn huidige nummer behouden als privé-nummer. Nu is mij onduidelijk hoe ik dit het beste kan doen. Ik heb verschillende dingen voorbij zien komen; via Vriendendeal of SamenKorting. Wat zijn dé stappen om mijn huidige nummer te behouden en een tweede nummer + simkaart aan te vragen?

Bij Simyo geldt 1 nummer behoort bij 1 (e)sim en 1 (e)sim behoort bij 1 nummer. Dat betekend dat je dan dus een tweede abonnement en dus tweede (e)sim nodig hebt.

Om aan een tweede abonnement te komen kun je:

  • Gewoon via de website bestellen en geen enkele korting krijgen.
  • Via jouw eigen vriendendeal-link bestellen. In dat geval krijg je 5 tot 10 euro cadeau bij beiden twee abonnementen (bestaande en nieuwe). Bij vriendendeal worden de accounts niet automatisch gekoppeld voor beheer, maar dat je later ook doen.
  • Via SamenKorting krijg je dezelfde korting, maar worden de accounts automatisch gekoppeld voor beheer.

Hoi @MMerel,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Simyo-community. Eigenlijk heeft @Groentjuh het heel duidelijk en goed uitgelegd. Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Thanks @Groentjuh!

Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren


Reageer