Skip to main content

.

Hoi,

Ik wil ivm met mijn werk een tweede nummer aanvragen, zodat ik werk en privé gescheiden kan houden. Hierbij wil ik dus mijn huidige nummer behouden als privé-nummer. Nu is mij onduidelijk hoe ik dit het beste kan doen. Ik heb verschillende dingen voorbij zien komen; via Vriendendeal of SamenKorting. Wat zijn dé stappen om mijn huidige nummer te behouden en een tweede nummer + simkaart aan te vragen?

Bij Simyo geldt 1 nummer behoort bij 1 (e)sim en 1 (e)sim behoort bij 1 nummer. Dat betekend dat je dan dus een tweede abonnement en dus tweede (e)sim nodig hebt.

Om aan een tweede abonnement te komen kun je:

• Gewoon via de website bestellen en geen enkele korting krijgen.
  • Via jouw eigen vriendendeal-link bestellen. In dat geval krijg je 5 tot 10 euro cadeau bij beiden twee abonnementen (bestaande en nieuwe). Bij vriendendeal worden de accounts niet automatisch gekoppeld voor beheer, maar dat je later ook doen.
  • Via SamenKorting krijg je dezelfde korting, maar worden de accounts automatisch gekoppeld voor beheer.

Hoi @MMerel,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Simyo-community. Eigenlijk heeft @Groentjuh het heel duidelijk en goed uitgelegd. Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Thanks @Groentjuh!

Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Reageer