Skip to main content
antwoord

track and trace

• November 13, 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Waar is mijn simkaart? Ik had hem besteld maar heb geen track and trace ontvangen. Ook zijn er al meer dan 2 werkdagen verstreken

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@Gijs201636

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Wat balen dat je je simkaart nog steeds niet hebt ontvangen! Ik zou je willen vragen om in te loggen op Mijn Simyo en je adresgegevens te checken. 

Mocht dit kloppen en je hebt de simkaart einde deze week nog steeds niet ontvangen dan stuur ik graag een gratis vervangende simkaart naar je op. :) 

Laat je weten of je de simkaart hebt ontvangen en of je adresgegevens op Mijn Simyo kloppen? Alvast bedankt! 

Groetjes, 

Tessanne 

3 reacties

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • November 13, 2025

Hoi ​@Gijs201636

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Wat balen dat je je simkaart nog steeds niet hebt ontvangen! Ik zou je willen vragen om in te loggen op Mijn Simyo en je adresgegevens te checken. 

Mocht dit kloppen en je hebt de simkaart einde deze week nog steeds niet ontvangen dan stuur ik graag een gratis vervangende simkaart naar je op. :) 

Laat je weten of je de simkaart hebt ontvangen en of je adresgegevens op Mijn Simyo kloppen? Alvast bedankt! 

Groetjes, 

Tessanne 

• auteur
  • Beginner
  • November 13, 2025

Ja alles zou moeten kloppen :)

*screenshot met persoonlijke gegevens is verwijderd door een moderator*

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 14, 2025

Hoi ​@Gijs201636

Bedankt voor je berichtje. Je screenshot heb ik verwijderd, we praten namelijk op een openbaar forum dus iedereen kan jouw gegevens zien. 

Zojuist heb ik een een gratis vervangende simkaart naar je opgestuurd! Deze zou binnen 2 werkdagen moeten aankomen. 

Groetjes, 

Tessanne