.

Beantwoord

SVP deblokkeren simkaart

  • 8 August 2012
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Beste helpdesk.
ik kom er telefonisch niet door.
Ik heb net een nieuwe simkaart wegens toestel gestolen, heb ook een andere telefoon.
Willen jullie mijn simkaart deblokkeren?
Bedankt alvast, Elena.
icon

Beste antwoord door Alex 9 August 2012, 15:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Probleem opgelost, gedeblokkeerd via telefonsiche helpdesk.
Alles doet t weer, bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Elena,

Ik zie inderdaad dat de simkaart door de klantenservice is geactiveerd.

Groetjes,

Alex
Ik kan nog steeds niet bellen nadat mijn kaart wegens een min saldo is geblokkeerd, inmiddels weer opgewaardeerd maar doet het nog steeds niet.

M.vr.gr, J.A.Serry 
Badge +6
Beste J.a.Serry,

Welkom op het forum!
Je simkaart is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.

Reageer