.

Beantwoord

Status levering nano-sim

  • 31 October 2012
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

Kan iemand mij vertellen wat de status is van de levering van mijn nano-sim?
Ik ben sinds 11 october (Ticketnummer #256242) bezig om een nano-sim te krijgen.
Vrijdag 26 october beloofde de helpdesk medewerker om 15.30 dat de sim 's middags nog zou worden verzonden.
Vandaag is de helpdesk wegens telefonische storing niet bereikbaar, en via het ticket heb ik nooit meer iets vernomen.
Wie o wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Arie 2 November 2012, 17:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste PeterSpruijt,

Door een storing is de nanosimkaart niet verstuurd. Wij zullen bij deze nogmaals een nanosimkaart toesturen. Wij zullen de kaart kosteloos opsturen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

ik geef het op. Ik ben nu op de kop af vier weken (!) bezig, en nog steeds geen sim ontvangen. Tijd voor een andere provider wat mij betreft.

Groeten,

Peter
Niet meer op gerekend, toch om 17.00 nog gekomen.....
Badge +2
Beste PeterSpruijt,

Fijn om te horen dat de simkaart bij je binnen is gekomen. Onze excuses dat het wat langer heeft geduurd.

Groetjes,

Arie

Reageer