.

Beantwoord

Status bestelling


Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Hallo moderators,

Vorige week heb ik een vervangende simkaart besteld omdat de huidige geblokkeerd is, maar deze is nog steeds niet geleverd. Ik krijg via de site ook geen verbinding met de status van mijn bestelling. Kijkt u dit daarom voor me na? Graag hoor ik het van u.
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Hallo moderators,

Vorige week heb ik een vervangende simkaart besteld omdat de huidige geblokkeerd is, maar deze is nog steeds niet geleverd. Ik krijg via de site ook geen verbinding met de status van mijn bestelling. Kijkt u dit daarom voor me na? Graag hoor ik het van u.


Hoi Zara,

Ik zie dat de simkaart 29 april is verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is. De simkaart heeft wat vertraging door dat Koninginnedag deze week was en er geen post werd bezorgd die dag. De simkaart zul je deze week ontvangen.
Badge
Hallo Natasha,

Ik zie zojuist dat julie mijn vorige adres nog hebben, die ben ik vergeten te wijzigen. Julie hebben die kaart van 29 april dus naar het verkeerde adres verstuurd en nu kan iemand anders hem dus gebruiken. Ik verzoek julie daarom dringend om die verstuurde simkaart te blokkeren. 

Ik heb nu ook meteen mijn adres gewijzigd in julie systeem en ook meteen weer een nieuwe vervangende simkaart besteld. Het adres dat nu in julie systeem staat is dus de goede en daar kan de nieuwe kaart naartoe gestuurd worden. Wilt u nu even bevestigen dat julie de oude geblokkeerd hebben en mij vandaag een nieuwe toesturen? Graag verneem ik het.

Vriendelijke groeten,

Zara
Badge +6
Hoi Zara,

De 1ste vervangende simkaart is niet meer te gebruiken omdat er een andere simkaart is besteld. De vervangende simkaart is vandaag verstuurd en je ontvangt hem met 2 werkdagen.
Badge
Beste Natasha,

Ik heb de simkaart nog steeds niet ontvangen. Weet je zeker dat hij is verstuurd? Ik moet nu wel heel dringend bellen. Alle andere bestellingen van de afgelopen dagen heb iknwel ontvangen maar de simkaart die ik vorige week bestelde komt maar niet! laat je me weten wanneer ik hem kan verwachten?
Badge
Beste Moderators,

Ik heb nu ruim een week geleden een nieuwe simkaart besteld en deze nog steeds niet ontvangen. Ik verzoek u nu onmiddelijk om mij deze met spoed toe te sturen! 
Reputatie 7
Badge +9
Ik begrijp je nood. Voor de moderators zul je toch tot maandag moeten wachten. Je zou het nu eventueel via Twitter kunnen proberen. Succes! 
Reputatie 5
Badge +10
Beste Moderators,

Ik heb nu ruim een week geleden een nieuwe simkaart besteld en deze nog steeds niet ontvangen. Ik verzoek u nu onmiddelijk om mij deze met spoed toe te sturen! 


Hoi zara,

Vervelend dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice. De simkaart was eerder niet aangekomen omdat er in ons systeem nog een ander adres stond. Het adres is gewijzigd en er is een vervangende simkaart aangevraagd. Je zult deze binnen uiterlijk 2 werkdagen ontvangen.

Groetjes,

Alex
Beste Moderators,

Mijn simkaart is momenteel geblokkeerd en heb ik (8 okt jl) een vervangende simkaart aangevraagd.
Ik kan nergens een bevestiging vinden van mijn bestelling.

Weten jullie meer? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Michelle
Badge +8
Beste Moderators,

Mijn simkaart is momenteel geblokkeerd en heb ik (8 okt jl) een vervangende simkaart aangevraagd.
Ik kan nergens een bevestiging vinden van mijn bestelling.

Weten jullie meer? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Michelle


Hoi M!chelle,

Ik zie de bestelling voor de simkaart ook niet staan. 😞 Anders had je hem ook al lang gehad. Dat duurt maar twee werkdagen. Wat voor simkaart heb je nodig? Standaard, nano of micro? Dan maak ik dit alsnog in orde voor je.

Groetjes,
Charlene
Beste Charlene,

Ik zou graag een micro simkaart willen alsjeblieft. Zou het nog mogelijk zijn dat ik deze voor het weekend nog ontvang?:o
Het is erg vervelend om onbereikbaar te zijn!

Met vriendelijke groet,
Michelle
Badge +8
Beste Charlene,

Ik zou graag een micro simkaart willen alsjeblieft. Zou het nog mogelijk zijn dat ik deze voor het weekend nog ontvang?:o
Het is erg vervelend om onbereikbaar te zijn!

Met vriendelijke groet,
Michelle


Hoi M!chelle,

Dat snap ik, ik bestel hem meteen voor je. Dan is deze er hopelijk vrijdag of zaterdag.
Als je hem binnen hebt, moet je hem nog wel even laten deblokkeren door de Klantenservice.

groetjes
Charlene
Beste Charlene, Ik zou graag een micro simkaart willen alsjeblieft. Zou het nog mogelijk zijn dat ik deze voor het weekend nog ontvang?:o Het is erg vervelend om onbereikbaar te zijn! Met vriendelijke groet, Michelle Hoi M!chelle, Dat snap ik, ik bestel hem meteen voor je. Dan is deze er hopelijk vrijdag of zaterdag. Als je hem binnen hebt, moet je hem nog wel even laten deblokkeren door de Klantenservice. groetjes Charlene


Beste Charlene,

Héél erg bedankt voor alles!

Vriendelijke groetjes!
Michelle
Badge +8
Beste Charlene,

Héél erg bedankt voor alles!

Vriendelijke groetjes!
Michelle


Hoi M!chelle,

Geen dank hoor! Ik zie dat je hem binnen hebt, en dat je hem gisterenavond hebt kunnen activeren. Werkt alles zoals het hoort?

Groetjes,
Charlene

Reageer