.

Beantwoord

Spoed! Activeren Simkaart

  • 10 October 2012
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Badge
Beste Medewerker,

Ik probeer al een aantal dagen jullie te bereiken om mijn nieuwe simkaart te activeren. Kun u dit alsnog mogelijk maken?

Mvg,

Mark
icon

Beste antwoord door Alex 11 October 2012, 11:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Beste medewerker Simyo (als je bestaat!),
Hoe kan men in contact komen met de telf klantenservice van Simyo om je simkaart te laten activeren. Probeer jullie al een aantal dagen te bereiken maar (gelijk) vanaf 09.00-16.30 uur is het drukker dan normaal maar op enig moment in contact komen met een medewerker vindt helemaal niet plaats binnen dit tijdvak.
HIerbij mijn dringende verzoek om mijn telefoonnummer te activeren!!!
Mvg Ineke Jansen-Visser
Badge
Beste Medewerker,

Ik probeer al een aantal dagen jullie te bereiken om mijn nieuwe simkaart te activeren. Kun u dit alsnog mogelijk maken?

Mvg,

Mark


Mijn simkaart werk nu wel. Dank u. Ik kreeg erge afkickverschijnselen:o.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tropical en InekeJV,

Ik zie dat jullie beide simkaart inmiddels geactiveerd zijn. Excuses voor de wachttijden.

Groetjes,

Alex

Reageer