Skip to main content
Beantwoord

Simyo help! Ik kan niet meer bij mijn nummer

• August 11, 2026
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Ik zit momenteel in de VS en heb een Amerikaanse iPhone die alleen eSIM ondersteunt. Ik heb mijn fysieke Simyo-simkaart via Mijn Simyo omgezet naar eSIM, maar de eSIM daarna per ongeluk verwijderd omdat ik telkens maar geen verbinding kreeg. Ik heb inmiddels een nieuwe eSIM aangevraagd. De aanvraag blijft echter hangen in de Mijn Simyo-app op een wit scherm met "Ogenblik geduld..." voordat het iOS-scherm voor eSIM-activering verschijnt. Ik heb daardoor momenteel geen werkende Simyo-simkaart en kan geen verificatie-sms ontvangen. Ik kan ook niet bellen en mijn WhatsApp kan ik ook niet activeren. Kunnen jullie mijn eSIM-aanvraag handmatig resetten of een alternatieve manier bieden om mijn nieuwe eSIM te activeren?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Dynisty48 heb je gedaan wat ​@Amy vroeg?

4 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 12, 2026

Hoi ​@Dynisty48,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Ik moet dit even voorleggen bij de technische dienst zodat zij de instellingen kunnen doorsturen die je vervolgens op je telefoon kan doornemen om alsnog de eSIM te kunnen installeren op je telefoon. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en welke iPhone je hebt? 

Alvast bedankt! 

Groetjes,
Amy

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • August 12, 2026

@Dynisty48 Heb je de iPhone al eens helemaal uitgezet en weer opgestart?

Verder neem ik aan dat je ergens bent waar WiFi is, je zou kunnen proberen de Simyo app te verwijderen en opnieuw downloaden.

• auteur
  • Beginner
  • August 12, 2026

Ja dat heb ik allemaal al geprobeerd

JanD
  • antwoord
  • August 12, 2026

Beste ​@Dynisty48 heb je gedaan wat ​@Amy vroeg?