.

Beantwoord

Simlockvrije iPhone5 weigert nano simkaart

  • 12 March 2013
  • 11 reacties
  • 2429 Bekeken

Goedenavond,

Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone geprobeerd (gekocht via Apple.com). Maar het toestel accepteert mijn simkaart van Simyo niet. Dit vervangende nano-kaartje heeft een pincode, maar de iphone vraagt om een simkaart zonder pin.

Wat is hier aan de hand? Hoe los ik dit op? Ik heb nog slechts 1 poging over.

Ik heb al contact gehad via chat met AppleSupport, maar zij kunnen niet zien of de iphone daadwerkelijk ontgrendeld is, omdat hij nog niet gesynchroniseerd is met iTunes...

Bedankt voor je reactie!
icon

Beste antwoord door Natascha 13 March 2013, 13:12

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Stop je kaartje tijdelijk in een telefoon van een vriend, haal de pincode er vanaf en activeer je eigen phone. Mijn iphone 5 deed het trouwens prima met pincode en alles deceerste keer aanzetten... Vreemd...
Badge +6
Goedenavond,

Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone geprobeerd (gekocht via Apple.com). Maar het toestel accepteert mijn simkaart van Simyo niet. Dit vervangende nano-kaartje heeft een pincode, maar de iphone vraagt om een simkaart zonder pin.

Wat is hier aan de hand? Hoe los ik dit op? Ik heb nog slechts 1 poging over.

Ik heb al contact gehad via chat met AppleSupport, maar zij kunnen niet zien of de iphone daadwerkelijk ontgrendeld is, omdat hij nog niet gesynchroniseerd is met iTunes...

Bedankt voor je reactie!


Hoi Mustie,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je nano simkaart hebt geactiveerd. Kan je gebruik maken van je aansluiting met je nano simkaart?
Goedenavond,

Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone geprobeerd (gekocht via Apple.com). Maar het toestel accepteert mijn simkaart van Simyo niet. Dit vervangende nano-kaartje heeft een pincode, maar de iphone vraagt om een simkaart zonder pin.

Wat is hier aan de hand? Hoe los ik dit op? Ik heb nog slechts 1 poging over.

Ik heb al contact gehad via chat met AppleSupport, maar zij kunnen niet zien of de iphone daadwerkelijk ontgrendeld is, omdat hij nog niet gesynchroniseerd is met iTunes...

Bedankt voor je reactie!


Hoi Mustie,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je nano simkaart hebt geactiveerd. Kan je gebruik maken van je aansluiting met je nano simkaart?


Hi,
Is het activeren van de nanokaart en iPhone 5 inmiddels gelukt? Ik wil ook een iPhone 5 bestellen en heb nu een Simyo account. Alvast bedankt!
Badge +6
Hi,
Is het activeren van de nanokaart en iPhone 5 inmiddels gelukt? Ik wil ook een iPhone 5 bestellen en heb nu een Simyo account. Alvast bedankt!


Hoi Applefan,

Welkom op het forum!
Ik zie in het verbruik van Mutsie dat hij gebruik maakt van zijn aansluiting en van de nano simkaart.
Badge
Hoi,
Ik heb in feite hetzelfde probleem. Mijn iPhone 5 pakt het kaartje wel lijkt het, maar de activatie van de telefoon lijkt niet te slagen.
De melding is dat er geen compatible simkaart wordt gebruikt..
Beste simyo,

Ik heb precies het zelfde probleem. Helaas kan ik nu ook niet 1 2 3 iemand vinden met een Iphone 5 zodat ik mijn nano sim in zijn of haar telefoon kan plaatsen om het wachtwoord eraf te halen. Ik las bij verschillende providers dat hier een sim unlock code voor bestaat. Zouden jullie dat misschien kunnen geven? Ik heb namelijk ook mijn nummer laten overzetten van mijn oude Lyca prepaid kaart dus die kan ik nu ook niet meer gebruiken. Waardoor ik nu niet kan bellen of gebeld worden. Kan iemand mij helpen hiermee?

Alvast bedankt.
Badge +6
Hoi,
Ik heb in feite hetzelfde probleem. Mijn iPhone 5 pakt het kaartje wel lijkt het, maar de activatie van de telefoon lijkt niet te slagen.
De melding is dat er geen compatible simkaart wordt gebruikt..


Hoi Fresh,

Ik zie in het systeem dat er op 19 april een nieuwe nano simkaart is besteld. Deze simkaart is gister verstuurd en die ontvang je met 2 werkdagen.
Badge +6
Beste simyo,

Ik heb precies het zelfde probleem. Helaas kan ik nu ook niet 1 2 3 iemand vinden met een Iphone 5 zodat ik mijn nano sim in zijn of haar telefoon kan plaatsen om het wachtwoord eraf te halen. Ik las bij verschillende providers dat hier een sim unlock code voor bestaat. Zouden jullie dat misschien kunnen geven? Ik heb namelijk ook mijn nummer laten overzetten van mijn oude Lyca prepaid kaart dus die kan ik nu ook niet meer gebruiken. Waardoor ik nu niet kan bellen of gebeld worden. Kan iemand mij helpen hiermee?

Alvast bedankt.


Hoi Marjanitaa,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de nano simkaart gekoppeld is op je aansluiting. Daarnaast zie ik je dat er gebruik wordt gemaakt van de aansluiting. Maak je gebruik van je toestel met de nano simkaart?
Recent heb ik een nieuwe simlockvrije Iphone 5 gekocht en bij simyo een nano simkaart aangevraagd.
Als ik de simkaart wil activeren krijg ik eerst de melding "plaats een simkaart zonder pincode" , vervolgens krijg ik een veld om mijn pincode in te toetsen. Na het intoetsen van de 4 cijferige pincode die ik bij de simkaart heb gekregen, krijg ik de melding van een onjuiste pincode. Dit is nu 2 x gebeurd. Ik heb nog 1 poging over voordat de simkaart wordt geblokkeerd.

Kan iemand mij helpen om de simkaart te activeren.
Ik hoor graag wat ik moet doen cq wat ik verkeerd heb gedaan.

Alvast bedankt
Badge
Recent heb ik een nieuwe simlockvrije Iphone 5 gekocht en bij simyo een nano simkaart aangevraagd.
Als ik de simkaart wil activeren krijg ik eerst de melding "plaats een simkaart zonder pincode" , vervolgens krijg ik een veld om mijn pincode in te toetsen. Na het intoetsen van de 4 cijferige pincode die ik bij de simkaart heb gekregen, krijg ik de melding van een onjuiste pincode. Dit is nu 2 x gebeurd. Ik heb nog 1 poging over voordat de simkaart wordt geblokkeerd.

Kan iemand mij helpen om de simkaart te activeren.
Ik hoor graag wat ik moet doen cq wat ik verkeerd heb gedaan.

Alvast bedankt

Voer gewoon een code in, vervolgens blokkeerd de simkaart.
Met de PUK-code kun je de simkaart dan gewoon weer gebruiken.
Het schijnt dat er een partij simkaarten is waarbij de meegeleverde code niet klopt icm de kaarten.
Badge +6
Recent heb ik een nieuwe simlockvrije Iphone 5 gekocht en bij simyo een nano simkaart aangevraagd.
Als ik de simkaart wil activeren krijg ik eerst de melding "plaats een simkaart zonder pincode" , vervolgens krijg ik een veld om mijn pincode in te toetsen. Na het intoetsen van de 4 cijferige pincode die ik bij de simkaart heb gekregen, krijg ik de melding van een onjuiste pincode. Dit is nu 2 x gebeurd. Ik heb nog 1 poging over voordat de simkaart wordt geblokkeerd.

Kan iemand mij helpen om de simkaart te activeren.
Ik hoor graag wat ik moet doen cq wat ik verkeerd heb gedaan.

Alvast bedankt


Hoi Noukie Nouk,

Ik zie dat je vraag hier is beantwoord.

@ Fresh bedankt voor het meedenken

Reageer