.

Beantwoord

simkrt. deblokkeren

  • 29 October 2013
  • 3 reacties
  • 7712 Bekeken

vervangende simkaart op site gedeblokkeerd, echter zonder resultaat, wie kan me helpen ?
icon

Beste antwoord door Ernst 31 October 2013, 14:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je je telefoon al even helemaar uitgezet? soms moet de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.
Dus echt even helemaal uit. Helpt dit niet dan kan de klantenservice je verder helpen.
hoi Martijn, bedankt voor je reactie. Heb klantenservice vandaag gebeld en die hebben
de boel weer geactiveert, vervolgens kaart eruit, en weer erin....no go. Morgen als laatste
proberen om iemand te vinden die ook een I-phone heeft, kaart wisselen en kijken of het dan gaat.
zo ja, moet het aan de telefoon liggen. Ben er echter bang voor. Maar weer de klantenservice
belllen.....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Calvin,

Ik zit je gegevens een door te nemen, en eigenlijk zou alles moeten werken... 😕
Je had een simkaart, die heb je geblokkeerd, nieuwe besteld, wij hebben de blokkade er af gehaald; alles check.

Heb je je iPhone al even gesynchroniseerd? Dat wil ook nog wel een helpen.

Reageer