.

Beantwoord

Simkaartnummer

  • 15 May 2013
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik wil overstappen van prepaid naar simyo only, daar heb ik een simkaartnummer voor nodig.
Hoe kom ik daar aan?
icon

Beste antwoord door Natascha 16 May 2013, 13:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat op de Simcard zelf. :rolleyes:
op de simkaart staat een nummer met 1 letter erin, dat is niet het goede, heb ik al geprobeerd.
Simkaart is van Simyo.
Badge +6
Hoi Ivon,

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mail adres en rekeningnummer.
Wanneer ik dit heb ontvangen zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.

@ De Leon bedankt voor het meedenken.
Hoe weet je dat je Sim kaart niet meer goed, of verouderd is. 
Badge +6
Hoe weet je dat je Sim kaart niet meer goed, of verouderd is. 

Hoi Natuurmens,

Het is mij niet geheel duidelijk wat je bedoeld. Ik zie dat je sinds 2011 klant bent en je simkaart zou het nog moeten doen.
hallo

ik wilde graag mijn simkaart nummer weten en die bestaat als het goed is uit 8 cijfers maar op mijn simkaart staan er maar 7 cijfers. waar
zal ik mijn simkaartnumme kunnnen vinden?
Badge +8
hallo

ik wilde graag mijn simkaart nummer weten en die bestaat als het goed is uit 8 cijfers maar op mijn simkaart staan er maar 7 cijfers. waar
zal ik mijn simkaartnumme kunnnen vinden?


Hoi eddyfauzi,

Staat er een letter voor? Een S misschien? Dat is een 5. Dat was bij mij de oplossing.
Mocht dat niet de oplossing zijn, kun je mij dan even een privéberichtje sturen met je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mailadres en rekeningnummer? Dan stuur ik je een bericht terug met je simkaartnummer.

Ik hoor graag van je of jouw 5 ook zo op een S leek ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer