Ik heb nog nooit een simkaart aangevraagd.0
Â
Ik heb nog nooit een simkaart aangevraagd.0
Â
Het is me niet helemaal duidelijk wat nou precies jouw vraag is?
Ik ben overgestapt van Simpel naar Simyo.Â
Kon de simkaart activeren en telefoneren met nieuwe telefoonnummer van Simyo.Â
Heb eindfactuur aan Simpel betaald.
De account die toegevoegd was aan het telefoonnummer, dat ik nu gebruik is geblokkeerd.
Na telefoontje met Simpel blijkt dat ik niet mag overstappen.
IK heb dat aan Simyo gemeld.
Verder is er geen vraag.
Â
Â
t’ Is mij niet duidelijkÂ
Het blijft vreemd ….maar goed, je bent nu terug bij Simpel en alles functioneert weer, neem ik aan.  Â
Simpel blijft allemaal onzin beweren. Zij zijn constant niet aanspreekbaar en beweren onwaarheid. Een impasse met allochtonen die de taal niet goed beheersen en steeds beweren niks te begrijpen.
Nogmaals is dat vervelend om te horen maar, wij kunnen je hierbij niet helpen. Om deze reden zal ik dit topic ook sluiten. Mijn advies blijft om toch iemand in je omgeving te vragen om je te helpen.
Tot slot vind ik je aantijging ook niet echt netjes. Zou je dit uit jouw bericht kunnen halen? Alvast bedankt.
Ik heb nog nooit een simkaart aangevraagd.0
Â
Als je geen telefoon en/of abonnement hebt ben je ook geen simkaart nodig …..  Â
Dat heb ik juist wel. Verder nooit aangevraagd.
Ik ben overgestapt van Simpel naar Simyo.Â
Kon de simkaart activeren en telefoneren met nieuwe telefoonnummer van Simyo.Â
Heb eindfactuur aan Simpel betaald.
De account die toegevoegd was aan het telefoonnummer, dat ik nu gebruik is geblokkeerd.
Na telefoontje met Simpel blijkt dat ik niet mag overstappen.
IK heb dat aan Simyo gemeld.
Verder is er geen vraag.
Maar ik heb wel honderden aan euro's betaald on van ze af te zijn. Betrof allemaal eindfacturen.
Maar ik heb wel honderden euro's aan simpel betaald om van Simpel af te zijn. Betrof eindfacturen.
Geweldig alles is nu duidelijk🤨
Geweldig alles is nu duidelijk🤨
Da's mooi
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik ben niet helemaal zeker wat precies je vraag is. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je een afkoopsom hebt betaald aan Simpel om over te stappen naar Simyo. Wilde je dit samen doen met nummerbehoud? Als dat het geval is, raad ik aan om contact op te nemen met Simpel. Zij kunnen je uitleggen waarom je op dit moment niet kunt overstappen.
Thanks
Groetjes,
Seren
Nummerbehoud is helemaal niet aan de orde. Maar dat te beweren is of lijkt nu gemakkelijk.
Advocaat HJ
mvg
Nummerbehoud is helemaal niet aan de orde. Maar dat te beweren is of lijkt nu gemakkelijk.
Advocaat HJ
mvg
Oké, dat heb ik dan even niet goed begrepen. Mijn excuses. Als je niet kunt opzeggen ondanks dat je de eindafrekening hebt betaalt bij Simpel, wil ik je vragen om contact op te nemen met hun. Mocht je vragen hebben over je Simyo abonnement kan ik je uiteraard wel helpen! Ik hoor graag van je.Â
Ik heb contact met hen opgenomen telefonisch. Zij zeggen niets te begrijpen. En blijven gewoon automatisch van mijn bankrekening afschrijven tot half oktober volgend jaar.
Ik heb contact met hen opgenomen telefonisch. Zij zeggen niets te begrijpen. En blijven gewoon automatisch van mijn bankrekening afschrijven tot half oktober volgend jaar.
Dat is vervelend om te horen… Helaas kan ik op dit vlak niet veel voor je betekenen. Je zou echt bij Simpel terecht moeten hiervoor. Wellicht kan iemand in je omgeving je helpen om contact op te nemen met Simpel en het verhaal uit te leggen?Â
Ik heb contact met hen opgenomen telefonisch. Zij zeggen niets te begrijpen. En blijven gewoon automatisch van mijn bankrekening afschrijven tot half oktober volgend jaar.
Dat is vervelend om te horen… Helaas kan ik op dit vlak niet veel voor je betekenen. Je zou echt bij Simpel terecht moeten hiervoor. Wellicht kan iemand in je omgeving je helpen om contact op te nemen met Simpel en het verhaal uit te leggen?Â
Simpel blijft allemaal onzin beweren. Zij zijn constant niet aanspreekbaar en beweren onwaarheid. Een impasse met allochtonen die de taal niet goed beheersen en steeds beweren niks te begrijpen.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.