.

Vraag

Simkaarten?


Ik heb nog nooit een simkaart aangevraagd.0

 


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

17 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb nog nooit een simkaart aangevraagd.0

 

Als je geen telefoon en/of abonnement hebt ben je ook geen simkaart nodig ….. 😂 😎 😔

Dat heb ik juist wel. Verder nooit aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +6

Het is me niet helemaal duidelijk wat nou precies jouw vraag is?

Ik ben overgestapt van Simpel naar Simyo. 

Kon de simkaart activeren en telefoneren met nieuwe telefoonnummer van Simyo. 

Heb eindfactuur aan Simpel betaald.

De account die toegevoegd was aan het telefoonnummer, dat ik nu gebruik is geblokkeerd.

Na telefoontje met Simpel blijkt dat ik niet mag overstappen.

IK heb dat aan Simyo gemeld.

Verder is er geen vraag.

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben overgestapt van Simpel naar Simyo. 

Kon de simkaart activeren en telefoneren met nieuwe telefoonnummer van Simyo. 

Heb eindfactuur aan Simpel betaald.

De account die toegevoegd was aan het telefoonnummer, dat ik nu gebruik is geblokkeerd.

Na telefoontje met Simpel blijkt dat ik niet mag overstappen.

IK heb dat aan Simyo gemeld.

Verder is er geen vraag.

 

 

t’ Is mij niet duidelijk @HO902 : je hebt wel een simkaart én je kon bellen met je (nieuwe?) nummer van Simyo? Kon je (met een ander nummer) bellen naar je ‘nieuwe’ nummer van Simyo of kon je bellen met je nieuwe nummer van Simyo? En je bent overgestapt terwijl dit niet kon of mocht? 

Het blijft vreemd ….maar goed, je bent nu terug bij Simpel en alles functioneert weer, neem ik aan.   

Maar ik heb wel honderden aan euro's betaald on van ze af te zijn. Betrof allemaal eindfacturen.

Maar ik heb wel honderden euro's aan simpel betaald om van Simpel  af te zijn. Betrof eindfacturen.

Reputatie 7
Badge +6

Geweldig alles is nu duidelijk🤨

Reputatie 4
Badge +2

Geweldig alles is nu duidelijk🤨

Da's mooi @HO902 , dan moet jij het ons maar uitleggen. Ach, laat ook maar ... 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @HO902,

Bedankt voor je bericht. Ik ben niet helemaal zeker wat precies je vraag is. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je een afkoopsom hebt betaald aan Simpel om over te stappen naar Simyo. Wilde je dit samen doen met nummerbehoud? Als dat het geval is, raad ik aan om contact op te nemen met Simpel. Zij kunnen je uitleggen waarom je op dit moment niet kunt overstappen.

Thanks @Kaas Berrie en @Ron H voor het reageren! 

Groetjes,
Seren

Nummerbehoud is helemaal niet aan de orde. Maar dat te beweren is of lijkt nu gemakkelijk.

Advocaat  HJ

mvg

Reputatie 7
Badge +6

Nummerbehoud is helemaal niet aan de orde. Maar dat te beweren is of lijkt nu gemakkelijk.

Advocaat  HJ

mvg

Oké, dat heb ik dan even niet goed begrepen. Mijn excuses. Als je niet kunt opzeggen ondanks dat je de eindafrekening hebt betaalt bij Simpel, wil ik je vragen om contact op te nemen met hun. Mocht je vragen hebben over je Simyo abonnement kan ik je uiteraard wel helpen! Ik hoor graag van je. 

Ik heb contact met hen opgenomen telefonisch. Zij zeggen niets te begrijpen. En blijven gewoon automatisch van mijn bankrekening afschrijven tot half oktober volgend jaar.

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb contact met hen opgenomen telefonisch. Zij zeggen niets te begrijpen. En blijven gewoon automatisch van mijn bankrekening afschrijven tot half oktober volgend jaar.

Dat is vervelend om te horen… Helaas kan ik op dit vlak niet veel voor je betekenen. Je zou echt bij Simpel terecht moeten hiervoor. Wellicht kan iemand in je omgeving je helpen om contact op te nemen met Simpel en het verhaal uit te leggen? 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb contact met hen opgenomen telefonisch. Zij zeggen niets te begrijpen. En blijven gewoon automatisch van mijn bankrekening afschrijven tot half oktober volgend jaar.

Dat is vervelend om te horen… Helaas kan ik op dit vlak niet veel voor je betekenen. Je zou echt bij Simpel terecht moeten hiervoor. Wellicht kan iemand in je omgeving je helpen om contact op te nemen met Simpel en het verhaal uit te leggen? 

@HO902 , het lijkt mij een heel goed plan van @Seren . Vraag een familielid of een goede bekende om je te helpen. Jij komt via dit forum niet verder, helaas. 

Simpel blijft allemaal onzin beweren. Zij zijn constant niet aanspreekbaar en beweren onwaarheid. Een impasse met allochtonen die de taal niet goed beheersen en steeds beweren niks te begrijpen.

Reputatie 7
Badge +6

Simpel blijft allemaal onzin beweren. Zij zijn constant niet aanspreekbaar en beweren onwaarheid. Een impasse met allochtonen die de taal niet goed beheersen en steeds beweren niks te begrijpen.

Nogmaals is dat vervelend om te horen maar, wij kunnen je hierbij niet helpen. Om deze reden zal ik dit topic ook sluiten. Mijn advies blijft om toch iemand in je omgeving te vragen om je te helpen.

Tot slot vind ik je aantijging ook niet echt netjes. Zou je dit uit jouw bericht kunnen halen? Alvast bedankt.