.

Beantwoord

Simkaart wordt niet herkend in nieuwe telefoon

  • 10 March 2014
  • 1 reactie
  • 1164 Bekeken

Hallo,

Sinds dit weekend heb ik een nieuwe simlock vrije gsm. In de vorige gsm zat een normale simcard. In mijn nieuwe gsm moet een micro simcard, nu was mijn simcard voorbereid om er een micro simcard van te maken. Ik heb dus van de simcard een micro simcard gemaakt. Echter mijn nieuwe gsm herkent de micro simcard niet, als ik een micro simcard van een andere provider in mijn nieuwe gsm doe ziet die wel de micro simcard. Wat moet ik nu doen? Moet ik een nieuwe micro simcard bestellen?

Groetjes
Roy
icon

Beste antwoord door Dries 11 March 2014, 13:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Thunderflash,

Leuk dat je op ons forum reageert, welkom!

Weet je zeker dat je telefoon simlock vrij is? Als die andere micro-simkaart van dezelfde provider is als waar je je telefoon vandaan hebt, kom je er niet achter. Wat je het beste kunt doen is je simkaart in een andere (simlockvrije) telefoon doen. Als de simkaart het niet in een andere telefoon doet, dan kun je een nieuwe simkaart bestellen op Mijn Simyo. Het lijkt me echter niet zo waarschijnlijk dat de simkaart in eens niet meer werkt... Ik vermoed dus dat het aan je telefoon ligt.

Zou je willen laten weten wat er gebeurt als je de simkaart in een andere telefoon doet? Ook ben ik benieuwd wat voor nieuwe telefoon je gebruikt en waar je die hebt gekocht 🙂

Reageer