.

Beantwoord

Simkaart word niet gezien in Galaxy s4, wat kan ik doen?

  • 12 October 2015
  • 5 reacties
  • 267 Bekeken

Hallo vanmorgen is mijn simyo sim kaart ingebruik genomen op mijn galaxy s4 dat werkte prima voor een paar uur.
daarna herkent mijn toestel de sim kaart niet meer.
tele2 en vodafone simkaarten ziet die wel.
mijn simyo simkaart werkt wel op andere toestellen.
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Naomi 13 October 2015, 12:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi alex777, welkom op het Simyo forum!

Je geeft aan dat de simkaart prima werkte. Wat bedoel je hier precies mee? Zag je staan dat je netwerkverbinding had? En kon je bellen en internetten? Weet je ook of je telefoon simlock vrij is? En wat is de precieze melding die je ziet?

Je simkaart heb ik voor de volledigheid een reset gegeven 🙂 Wil je je telefoon uit- en aanzetten? Daarnaast zie ik dat een collega van mij al een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Als je deze hebt ontvangen en getest dan hoor ik natuurlijk graag het resultaat.

Laat je het weten?
Hoi Naomi dankjewel voor jou reactie. Met prima bedoelde ik idd dat alles gewoon werkte. Maar even later niet meer.
Ik wacht mijn nieuwe simkaart af en laat t weten of alles weer goed is.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi alex777,

Graag gedaan 🙂 Dankjewel dat je ons op de hoogte houdt. We wachten het even af.
Hallo Naomi

Helaas werkt de nieuwe simkaart ook niet goed.
ik heb inmiddels de simkaart lezer van de s4 vervangen.
mijn oude Vodafone kaart ziet die gelijk en de simyo som wel soms niet.
soms werkt die een halve dag en dan is die weer weg.
tele 2 sim werkt ook op mijn toestel goed.
hopelijk weet jij een oplossing?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alex777,

Dat is wel erg apart! Het zou niet moeten liggen aan de simkaart nu. Deze is nieuw natuurlijk.

Je hebt verschillende simkaarten getest in jouw telefoon. Heb je jouw simkaart al eens geprobeerd in een andere telefoon. Dit wil ook nog wel eens wat inzicht kunnen geven. Daarnaast wil ik graag weten of je dit probleem op 1 locaties hebt of op meerdere. Het zou wellicht nog een netwerkprobleem kunnen zijn. Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela

Reageer