.

Beantwoord

Simkaart wisselen, kan de oude worden geheractiveerd?

  • 29 January 2015
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Badge
Hoi,

ik heb een micro simkaart van simyo en ik heb nu een nieuwe telefoon waar een nano simkaart in moet.

Mijn vraag is, als ik een nano simkaart bij jullie opvraag en mijn nieuwe telefoon bevalt toch niet na een tijdje kan ik dan mijn oude micro simkaart weer laten activeren?
icon

Beste antwoord door Naomi 30 January 2015, 09:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi mrrtys,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Je kunt een nano simkaart bestellen via Mijn Simyo > Mijn instellingen en simkaart. Als je je nano simkaart activeert, dan vervalt je oude. Deze kan niet worden geheractiveerd.
Dit betekent dus dat je weer een nieuwe nodig hebt. Een andere optie is om een SIM adapter te kopen ;)

Welke telefoon heb je nu? 😮
Badge
Oké bedankt voor de info.
Ik zal eens kijken voor een goede adapter dan.

Huidige: Nexus 5
Nieuwe: Nexus 6 (is wat groot misschien wel te groot)

Maar met die actie van de mediamarkt was het best aantrekkelijk.. €532 voor de Nexus 6 64gb.
Badge
Nou heb ik net de nano simkaart ontvangen.. Ik had hem alvast in mijn telefoon gedaan.. Vraagt die om een pincode..het is niet 0000 en ook niet 1234... Nu vraagt die om een pukcode...die zit er ook al niet bij.

Geen klanten service in het weekend!!! Dit is echt zo jammer.
Badge
Gefixed! Kon als nog activeren en toen werd de nieuwe pukcode bekend! Sorry, en dank 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi mrrtys,

Goed om te lezen dat je de simkaart alsnog kon activeren.

Je ontvangt de pin- en pukcodes nadat je de simkaart hebt geactiveerd.

Op het forum doen we onze best om binnen één werkdag te reageren. Bij situatie dat je ons dringend nodig hebt kan je het beste bellen naar onze klantenservice. Ze zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 17:30 uur. Vanaf een vaste lijn zijn we te bereiken op 0900-8090 (35 cent per gesprek).


In het weekend zijn wij vaak te bereiken via e-mail en op Twitter.

Reageer